Ik ben in het bezit van een Tassimo koffie machine en koop mijn koffie altijd online bij de Tassimo shop. Regelmatig hebben zij aanbiedingen en nu was er een aanbieding dat wanneer je 8 pakken koffie besteld je er een nieuwe koffie machine bij krijgt voor €10,00. Uiteraard heb ik dit gedaan, na 3 telefoontjes en mailtjes waar mijn bestelling blijft krijg ik gisteren te horen ( via een onduidelijke meneer aan de telefoon) dat de machines niet meer op voorraad zijn en dat het ook niet meer terug komt. Op mijn bevestiging staat duidelijk dat alles wat ik bestelde dus ook de machine op voorraad is.
Op mijn vraag of ik wel mijn koffie ontvang was het antwooord ook nee.
Volgens de meneer aan de telefoon krijg ik mijn geld terug alleen wanneer weet hij nog niet, ik wil mijn geld niet terug ik wil gewoon een nieuwe machine voor € 10,00 zoals de actie ook gold.
Ik zeg een zeer goede actie van Tassimo alleen moet je die wel waar kunnen maken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie Tassimo
Re: Actie Tassimo
Tsja, er kan een goede reden zijn waarom ze niet leveren, en de koop ontbinden. Vervelend, maar als er een zeecontainer met apparaten over boord is geslagen onderweg van China naar de Rotterdamse haven, dan zijn die dingen er simpelweg niet. Da's alsnog vervelend voor jou als klant, maar je kan ze ook niet dwingen te leveren.Karinsan schreef:Ik ben in het bezit van een Tassimo koffie machine en koop mijn koffie altijd online bij de Tassimo shop. Regelmatig hebben zij aanbiedingen en nu was er een aanbieding dat wanneer je 8 pakken koffie besteld je er een nieuwe koffie machine bij krijgt voor €10,00. Uiteraard heb ik dit gedaan, na 3 telefoontjes en mailtjes waar mijn bestelling blijft krijg ik gisteren te horen ( via een onduidelijke meneer aan de telefoon) dat de machines niet meer op voorraad zijn en dat het ook niet meer terug komt. Op mijn bevestiging staat duidelijk dat alles wat ik bestelde dus ook de machine op voorraad is.
Op mijn vraag of ik wel mijn koffie ontvang was het antwooord ook nee.
Volgens de meneer aan de telefoon krijg ik mijn geld terug alleen wanneer weet hij nog niet, ik wil mijn geld niet terug ik wil gewoon een nieuwe machine voor € 10,00 zoals de actie ook gold.
Ik zeg een zeer goede actie van Tassimo alleen moet je die wel waar kunnen maken.
Wat dan rest is het geld terugbetalen aan jou, en dat moeten ze wettelijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst. Zoniet, dan kan je op consuwijzer een voorbeeldbrief vinden om ze met de neus op de wettelijke feiten te drukken.
Door Tassimo is er een goede oplossing gevonden, zodat ik het verhaal Tassimo in all tevredenheid kan afsluiten
En wat is die oplossing dan? Ik bedoel, misschien is het handig om het hier even te posten voor lotgenoten, zodat zij weten waar ze om/naar moeten vragen.Karinsan schreef:Door Tassimo is er een goede oplossing gevonden, zodat ik het verhaal Tassimo in all tevredenheid kan afsluiten