| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEG liet mij niet in de steek !
AEG liet mij niet in de steek !
Ik heb in November 2004 voor het eerst in mijn leven een vaatwasser gekocht van het merk AEG ! Na een heel klein storinkje kwamen de problemen, helaas veroorzaakt door de monteur van Electrolux Nederland
Na 4 bezoeken van een monteur, en een nieuwe deur bleek het euvel nog steeds niet verholpen. Na 1 telefoontje kreeg ik te horen dat ik een nieuwe vaatwasser krijg, een nieuwer type een ook nog eens een type duurder ! Naar aanleiding van deze service was de keuze voor een nieuwe wasmachine en droger bij mij niet zo moeilijk !
AEG LAAT NIET IEDEREEN IN DE STEEK !
AEG LAAT NIET IEDEREEN IN DE STEEK !
Re: AEG liet mij niet in de steek !
Bij iedere servicedienst gaan dingen fout en zo ook bij Electrolux, gelukkig hebben zij jou goed geholpen en de klacht opgelost. Over het algemeen krijgen wij weinig klachten over de kwaliteit van deze servicedienst slechts de wachttijden willen wel eens uit de kluiten wassen.
-
Pfffff
AEG is een merk, dat heeeeeel veel serviceaanvragen krijgt.
Doodeenvoudig omdat het een niet zo,n best merk is.
In hun nieuwe brochuren hebben ze zelf dertien fouten ontdekt.
Is tekenend hoe de organisatie geregeld is.
Doodeenvoudig omdat het een niet zo,n best merk is.
In hun nieuwe brochuren hebben ze zelf dertien fouten ontdekt.
Is tekenend hoe de organisatie geregeld is.
Die oude AEG Turnamat wasmachine's gingen gemakkelijk 20 jaar mee!, en dan draaiden ze nog prima!,
Het enige wat stuk ging aan die machine's waren snaren, soms lagers en motoren, de machine's waren niet stuk te krijgen!.
Het enige wat stuk ging aan die machine's waren snaren, soms lagers en motoren, de machine's waren niet stuk te krijgen!.
De videospelers van 25 jaar geleden gingen ook veel langer mee, dat is met alles zo. Alles is nu geavanceerder, maar gaat ook eerder stuk.
-
razendsnel
AEG
Onze wasmachine AEG dat is okay! Zeer goed.
Ik heb vooral weer slechte ervaring gehad met Bauknecht,
na ruim 5 jaar onherstelbaar beschadigd.
Onze wasmachine AEG dat is okay! Zeer goed.
Ik heb vooral weer slechte ervaring gehad met Bauknecht,
na ruim 5 jaar onherstelbaar beschadigd.