AFSPRAAK??????????????
tussen haakjes mijn beleving met de Harense smid
Afspraak is afspraak
(Nou niet dus,als ze 2x beloven een Amerikaanse koelkast boven te zetten en ze bellen een half uur van tevoren op dat het feest niet door gaat,is dat geen afspraak.)
We vinden het een uitdaging om onze klanten in elke situatie goed te helpen, iets extra's te doen. (Nou niet dus.)
En daar gaan we behoorlijk ver in...(Tot de voordeur)
Het spreekt bijvoorbeeld voor zich, dat we uw bestelling stipt op tijd bij u thuis bezorgen.(Of een half uur van tevoren afbellen)
Dat we uw apparaat installeren en tevens afstellen. En we nemen de tijd om u uit te leggen hoe alles werkt. (Of we komen niet dat scheelt ons in het werk) In de meeste gevallen kunt u daarom direct na de installatie genieten van uw aankoop.(in mijn geval niet want ik heb hem niet)
We nemen het verpakkingsafval mee en voeren het milieuvriendelijk af.( daar is ook de verwijderings bijdrage voor)
Kortom, de Harense Smid garandeert dat u meteen gebruik kunt maken van uw apparatuur!(Tuurlijk)
U heeft uiteraard geen zin om eindeloos te wachten op uw levering.(Nee, nu hoeft het niet meer)
Daarom maken we met u vooraf altijd een duidelijke afspraak...
(Hoe duidelijk is de afspraak met het verkopen en per telefoon dat ze mijn koelkast boven zouden zetten.DUIDELIJK TOCH?) via telefoon, internet of zelfs sms: we komen op het beloofde tijdstip, niet eerder of later dan een half uur.(Of helemaal niet) Daar houden we onszelf aan en dat mag u uiteraard ook doen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AFSPRAAK
Re: AFSPRAAK
Heeft U nog niet betaald laat ze dan het lazerus krijgen
en ga naar BCC.
Ze kunnen zeggen wat ze willen van BCC ben het zelf
ook wel eens oneens met BCC maar de afspraken komen
ze correct na ook met instaleren en oude spullen mee nemen.
Ligt natuurlijk ook aan het personeel wat ze hebben en dat is
best goed hoor.
en ga naar BCC.
Ze kunnen zeggen wat ze willen van BCC ben het zelf
ook wel eens oneens met BCC maar de afspraken komen
ze correct na ook met instaleren en oude spullen mee nemen.
Ligt natuurlijk ook aan het personeel wat ze hebben en dat is
best goed hoor.
-
Re: AFSPRAAK
Nee ,ik had wel een aanbetaling gedaan.
Maar ik wilde hem niet meer en toen kreeg ik gewoon mijn geld terug.
Als of het normaal was.
Zal eens bij BCC eens een kijkje gaan nemen dan
gr
Maar ik wilde hem niet meer en toen kreeg ik gewoon mijn geld terug.
Als of het normaal was.
Zal eens bij BCC eens een kijkje gaan nemen dan
gr