LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AMFA 2000
Re: AMFA 2000
Is wat moeilijk te zeggen want het hangt er vanaf hoe hard het drinkwater in uw regio is.
Het is een ontharder die je op de waterleidingbuis zet. dus zul je overal zo`n ding moeten zetten. Mijn mening is en dat is een ondervinding als het koffiezet apparaat niet verkalkt en dus een aantal jaren meegaat zou ik er geen geld aanbesteden. Het lift een beetje mee op ons gezondheidsgevoel en de besparing op de apparatuur maar bedenk wel dat je de aanschaf van dat ding nooit terug verdiend. We hadden ook van die filters die je op de waterkraan kon zetten want dan werdt je gezonder en beter daarvan is ook nog nooit het werkelijke nut van bewezen.
M.v.g.Ronald
M.v.g.Ronald
-
Hallo,
De reclame code commissie (www.reclamecode.nl) heeft net op 30/11 een uitspraak gepubliceerd over de misleiding van de amfa.
Je kunt beter net als ik een iets duurder product kopen wat zeker werkt!
kijk op: www.kalkvrij.nl
De reclame code commissie (www.reclamecode.nl) heeft net op 30/11 een uitspraak gepubliceerd over de misleiding van de amfa.
Je kunt beter net als ik een iets duurder product kopen wat zeker werkt!
kijk op: www.kalkvrij.nl
-
Bijna nergens in NL is het water zo hard dat je speciale maatregelen moet nemen tegen kalk, ZEKER niet in Groningen.
In de Achterhoek misschien.
In de Achterhoek misschien.