Vandaag ontving ik reclame voor de amfa2000. EEn apparaat waarmee kalk aan het water wordt onttrokken met ale voordelen van dien. Er is ook een indrukwekkende webside. www.antikalk.nl
vraag: wie heeft er ervaring met het produkt, werkt het?
Is het apparaat door eoa. consumenten programma getest?
vr.groet volker
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] amfa2000
Re: amfa2000
Ik heb 3 maanden geleden zo'n apparaat aangeschaft. Voorheen hadden we heel snel kalkaanslag in wasbakken e.d., maar dat is na de plaatsing (bijna) verdwenen. Ook met andere apparaten is het merkbaar, zoals de waterkoker, vaatwasser en wasmachine.
Ik heb ooit een ander (merkloos) apparaat gekocht, maar dat was waardeloos. Ik stond dus wat sceptisch tegenover deze. Maar goed; wel duur, maar geen spijt tot nu toe.
Je hebt een garantie van 10 jaar (voor wat het zegt natuurlijk...), maar ik had ook een niet-goed geld terug garantie (zwart op wit) van 3 maanden gekregen. Geen gebruik van gemaakt overigens.
Ik heb ooit een ander (merkloos) apparaat gekocht, maar dat was waardeloos. Ik stond dus wat sceptisch tegenover deze. Maar goed; wel duur, maar geen spijt tot nu toe.
Je hebt een garantie van 10 jaar (voor wat het zegt natuurlijk...), maar ik had ook een niet-goed geld terug garantie (zwart op wit) van 3 maanden gekregen. Geen gebruik van gemaakt overigens.
-
Ook ik heb die reklame ontvangen en vraag mij af of iemand bij dit apparaat ook het bedrijf TSD kent?
Ik overweeg dit apparaat aan te schaffen maar weet niet of het wel echt werkt.
Ik overweeg dit apparaat aan te schaffen maar weet niet of het wel echt werkt.
http://www.easy-site.nl/siteimg/40/TY_C ... arders.pdf
amfa is een van de duurdere (125 €)
tja , het is uw eigen (weggegooide geld)
amfa is een van de duurdere (125 €)
tja , het is uw eigen (weggegooide geld)
-
Bedankt voor deze verduidelijking!
je kunt ook je biostabiel er tegen aanhouden, daar zit een supermagneet in volgens bruno en tineke