LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Asko wasmachine alternatief voor Miele?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mr T

Asko wasmachine alternatief voor Miele?

Ongelezen bericht door mr T »

Verwacht over een tijdje een nieuwe wasmachine te moeten aanschaffen. Wil op zich wel een Miele, maar die zijn een beetje prijzig. Heb als een wat goedkoper alternatief een Asko gezien. Heeft iemand ervaring met Asko? Is het een goed alternatief voor een Miele?

Gast

Re: Asko wasmachine alternatief voor Miele?

Ongelezen bericht door Gast »

Asko is zeker een goede keus maar Bosch of Siemens ook.
Allemaal probreemloos

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Asko is zeker een degelijk merk. Met ook nog een goede service!!

Roeldevries

Ongelezen bericht door Roeldevries »

Kan alleen uit ervaring spreken, dus geen technisch verhaal.
Mijn ouders en ikzelf hebben een Miele. Ouders al vanaf 1988 1 x een probleem met drukknopjes omdat mijn moeder die onwijs hard indrukte :D Is door een monteur gerepareerd Verbindinkjes opnieuw gesoldeerd Beetje werk, beetje geld. Zelf nu 10 jaar getrouwd, dus 10 jaar deze Miele, nog nooit problemen gehad, tenminste wat aan de machine te wijten zou zijn. (1 x pompte hij niet omdat er een aantal cocktailprikkers het wieltje in de pluizenzeef tegenhielden, maar dat is allemaal simpel te verhelpen). Mijn schoonouders hebben ong. 15 jaar een ASKO. Wat ik daarvan weet is dat er al ongeveer 5 x een monteur bij is geweest voor redelijk serieuze problemen. Begrijp me goed, ik wil hier geen merken ophemelen of afkraken maar als ik naar mijn ouders kijk die zijn 1964 getrouwd en hebben 1 miele gehad tot 1988, in die tijd 1 x nieuwe motor en 1 x nieuwe klok(mechanisch) en met de nieuwe Miele dus het bovenstaande probleempje, en zelf nog nooit een probleem dan is het volgens mij niet zo gek dat ik veel vertrouwen heb in miele

Roel de Vries

Gesloten