LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bauknecht wasmachine
Bauknecht wasmachine
Sinds okt. 2004 hebben wij een Bauknecht wasmachine, gelijk naar ruim een maand begonnen de problemen al... Ten eerste als hij stopte met centifugeren bonkte hij hard, ten tweede geeft hij hele fluitconcerten weg als hij stopt met centrifugeren. Monteur erbij gehaald en wat bleek; de dempers waren al versleten! Lijkt mij niet echt normaal voor een nieuwe wasmachine. Dat fluiten was de aandrijfriem werd er gezegd en zou wel weg gaan. Nu zitten er nieuwe dempers in maar dient zich weer een nieuwe euvel aan! Als de wasmachine staat te draaien houd hij weleens in, hij kan dan de trommel weleens niet rond draaien, wel hoor je dan de wasmoter. Lijkt mij toch ook niet zoals het hoort. En wat betreft die aandrijfriem; die geeft nog hele fluitconcerten weg! Nu is mijn vraag; zijn er meer mensen die met (alleen) dit type Bauknecht (WAD 6570) ook zulke problemen hebben gehad of andere mankementen met dit type? En Made In Germany? Ja ja, al die Duitse merken teren op die slogan, je reinste ONZIN!! Groetjes.
Re: Bauknecht wasmachine
wat de service van bauknecht aangaat moet je je er niet veel van
voorstellen ronduit slecht.
wat de klacht aangaat is het de snaar die slipt.
het kan een verkeerde snaar zijn of de spanner is stuk.
voorstellen ronduit slecht.
wat de klacht aangaat is het de snaar die slipt.
het kan een verkeerde snaar zijn of de spanner is stuk.
Ook wij hebben veel problemen met onze Baukecht wasmachine uit mei 2004. Nu maakt het apparaat voor de 4e keer een boel lawaai tijdens het cetrifugeren. De laatste keer heeft de monteur toegezegd dat er een nieuwe machine komt wanneer het euvel zich weer voordoet.
Vandaag contact opgenomen met Baukecht en wat denk je??? Ze willen de machine niet vervangen. Ze willen hem opnieuw repareren. Moet ik hier zo maar mee akkoord gaan???? Ik ben bauknecht spuugzat. Ik denk dat ik mijn rechtsbijstandverzekering maar inschakel.
Vandaag contact opgenomen met Baukecht en wat denk je??? Ze willen de machine niet vervangen. Ze willen hem opnieuw repareren. Moet ik hier zo maar mee akkoord gaan???? Ik ben bauknecht spuugzat. Ik denk dat ik mijn rechtsbijstandverzekering maar inschakel.
als hij tijdens het centrufigeren lawaai maakt ben ik bang
dat de motor het gaat begeven.
stel u eigen niks voor van de service van bauknecht ook over
coulance hebben ze nooit gehoord.
dus ik zou zeggen hou het bij de rechtsbijstand dan bent u het snelst
geholpen.
dat de motor het gaat begeven.
stel u eigen niks voor van de service van bauknecht ook over
coulance hebben ze nooit gehoord.
dus ik zou zeggen hou het bij de rechtsbijstand dan bent u het snelst
geholpen.
Nooit meer een bauwknecht!!
Wat een Rot ding vanaf het begin al ellende!
Een monteur erbij gehaald en beweerd dat er niks met dat ding is
het fluitende geluid hoort zo zegt hij. en heel vaak geeft hij aan
dat de afvoer verstopt zit maar er is niks aan de hand. weer opnieuw
starten en dat doet hij het weer!! Soms een paar maanden en dan heeft hij het weer!! .
Maar goed het zelfde gezeur ook met de droger van bauwknecht!
Ben er absoluut niet kapot van van dit merk!!
Ook onze vaatwasser was een ramp.
Droogde voor geen meter!!
En ga zo maar even door.
Deze monteur laten komen koste me eventjes 95,- euro en kreeg met mijn garantie die ik extra erbij had genomen voor 5 jaar tegen betaling bij de its, niks vergoed want er was niks aan de hand! ITS, bedankt!!
Groetjes patricia
Ps Bauwknecht Service Wat mij betreft zeer slecht.En de ITS kan de pot op met zijn extra garantie!!!
Wat een Rot ding vanaf het begin al ellende!
Een monteur erbij gehaald en beweerd dat er niks met dat ding is
het fluitende geluid hoort zo zegt hij. en heel vaak geeft hij aan
dat de afvoer verstopt zit maar er is niks aan de hand. weer opnieuw
starten en dat doet hij het weer!! Soms een paar maanden en dan heeft hij het weer!! .
Maar goed het zelfde gezeur ook met de droger van bauwknecht!
Ben er absoluut niet kapot van van dit merk!!
Ook onze vaatwasser was een ramp.
Droogde voor geen meter!!
En ga zo maar even door.
Deze monteur laten komen koste me eventjes 95,- euro en kreeg met mijn garantie die ik extra erbij had genomen voor 5 jaar tegen betaling bij de its, niks vergoed want er was niks aan de hand! ITS, bedankt!!
Groetjes patricia
Ps Bauwknecht Service Wat mij betreft zeer slecht.En de ITS kan de pot op met zijn extra garantie!!!
Hoi Zorro
U kunt een nieuwe machine eisen indien u aantoonbaar kunt maken middels reparatie bonnen.
Als na de 3e reparatie de machine nog niet naar behoren werkt moet u de reperateur de gelegeheid geven om nog een maal een reparatie uit te voeren .
Als deze na de vierde keer nog niet naar behoren werkt kunt u een nieuwe eisen .
Groet Tim
U kunt een nieuwe machine eisen indien u aantoonbaar kunt maken middels reparatie bonnen.
Als na de 3e reparatie de machine nog niet naar behoren werkt moet u de reperateur de gelegeheid geven om nog een maal een reparatie uit te voeren .
Als deze na de vierde keer nog niet naar behoren werkt kunt u een nieuwe eisen .
Groet Tim
Hoi Tim waarschijnlijk nooit met de service van Bauknecht en Wirlpool
te maken gehad.
Is natuurlijk waar wat je zegt alleen vergeet het maar bij deze
service dienst.
te maken gehad.
Is natuurlijk waar wat je zegt alleen vergeet het maar bij deze
service dienst.
Monteur is langs geweest. Hij kon het maar niet geloven dat de problemen zich weer voordeden totdat hij het zelf hoorde....
Ook kwamen volgens hem nooit veel problemen met dit merk voor
Verder twijfelde hij aan onze klachten waarop ik aangaf dat deze geluiden toch echt niets door kabourtjes gemaakt werden. Hij nam vervolgens met Bauknecht kontakt op maar kon niets toezeggen. Ik heb hem direct aangegeven dat wij onze rechtsbijstandsverzekering zouden inschakelen. Ook gemeld dat er NOOIT meer bauknecht bij ons in huis komt.
Vanmiddag belde Whirpool Nederland met de mededeling dat ze volgende week dinsdag ons een nieuwe machine komen afleveren. Ik had nog liever mijn geld terug maar dit is natuurlijk ook niet verkeerd.
En nu maar hopen dat we met deze machine meer geluk hebben
Ook kwamen volgens hem nooit veel problemen met dit merk voor
Verder twijfelde hij aan onze klachten waarop ik aangaf dat deze geluiden toch echt niets door kabourtjes gemaakt werden. Hij nam vervolgens met Bauknecht kontakt op maar kon niets toezeggen. Ik heb hem direct aangegeven dat wij onze rechtsbijstandsverzekering zouden inschakelen. Ook gemeld dat er NOOIT meer bauknecht bij ons in huis komt.
Vanmiddag belde Whirpool Nederland met de mededeling dat ze volgende week dinsdag ons een nieuwe machine komen afleveren. Ik had nog liever mijn geld terug maar dit is natuurlijk ook niet verkeerd.
En nu maar hopen dat we met deze machine meer geluk hebben
Hoi Gast
Ik heb hier dagelijks mee te maken gehad.
Was dealer van whirlpool.
Ik heb vele klanten op deze manier wegwijs gemaakt en geholpen
vrgr Tim
Ik heb hier dagelijks mee te maken gehad.
Was dealer van whirlpool.
Ik heb vele klanten op deze manier wegwijs gemaakt en geholpen
vrgr Tim
Jemig Tim, jij weet ook overal antwoord op! Maar goed, als ik jullie reacties lees is het knudde gesteld met Bauknecht.. Terwijl het vroeger toch een gerenomeerd merk was, totdat die Amerikanen zich ermee gingen bemoeien! Dank jullie alvast..
Tha
consumentenrecht is mijn hobby geworden na het stoppen van m`n eigen bedrijfje
vrgr Tim
consumentenrecht is mijn hobby geworden na het stoppen van m`n eigen bedrijfje
vrgr Tim
Hoi Tim weet nou nog steeds niet wat je van de service vind van
Bauknecht en Wirlpool .
Nou ik kan je mededelen dat hij gewoon ronduit belabbert is.
Bauknecht en Wirlpool .
Nou ik kan je mededelen dat hij gewoon ronduit belabbert is.
Wie kan het nog sterker vertellen als mijn verhaal. Ik heb 28-2-2005
voor het laatst mijn was gewassen. En als het aan Whirpool Nederland
(dit is waar service van Bauknecht onder valt) ligt,kan ik mijn eerst volgende was misschien in week 21 pas weer wassen.
Laat ik even van het begin af aan vertellen wat er aan de hand is.
Ik ging dus 28-2 mijn was wassen toen die klaar was kreeg ik mijn deur niet meer open. Aangezien dit op een zondag was,kon ik pas maandag
bellen. Op woensdag kwam er een monteur die de wasmachine uit elkaar
moest halen. Enfin de handgreep was gebroken en die had de monteur
net niet in zijn auto liggen dus ik moest 2 dagen wachten want het zou op gestuurd worden.Na een week ging ik eens bellen waar die handgreep bleef, aan de telefoon kreeg ik te horen dat het wel 2 weken
kon duren. Na die 2weken nog steeds niets gezien te hebben ging ik weer eens bellen.Toen kreeg ik te horen dat het pas in week 14 geleverd kon worden, dus nog eens 2 weken zonder wasmachine.
Aangezien het nu week 14 is hing ik gister weer aan de telefoon.
Wat ik toen kreeg te horen,ontplofte ik echt de levertijd van de handgreep laat nog 7 weken op zich wachten.
Ik zou dus bij elkaar 3 maanden zonder wasmpsachine moeten zitten van Bauknecht. Niet echt handig met een gezin met kinderen die sporten en naar school en noem maar op.U snapt natuurlijk wel dat ik niet echt blij
was.
voor het laatst mijn was gewassen. En als het aan Whirpool Nederland
(dit is waar service van Bauknecht onder valt) ligt,kan ik mijn eerst volgende was misschien in week 21 pas weer wassen.
Laat ik even van het begin af aan vertellen wat er aan de hand is.
Ik ging dus 28-2 mijn was wassen toen die klaar was kreeg ik mijn deur niet meer open. Aangezien dit op een zondag was,kon ik pas maandag
bellen. Op woensdag kwam er een monteur die de wasmachine uit elkaar
moest halen. Enfin de handgreep was gebroken en die had de monteur
net niet in zijn auto liggen dus ik moest 2 dagen wachten want het zou op gestuurd worden.Na een week ging ik eens bellen waar die handgreep bleef, aan de telefoon kreeg ik te horen dat het wel 2 weken
kon duren. Na die 2weken nog steeds niets gezien te hebben ging ik weer eens bellen.Toen kreeg ik te horen dat het pas in week 14 geleverd kon worden, dus nog eens 2 weken zonder wasmachine.
Aangezien het nu week 14 is hing ik gister weer aan de telefoon.
Wat ik toen kreeg te horen,ontplofte ik echt de levertijd van de handgreep laat nog 7 weken op zich wachten.
Ik zou dus bij elkaar 3 maanden zonder wasmpsachine moeten zitten van Bauknecht. Niet echt handig met een gezin met kinderen die sporten en naar school en noem maar op.U snapt natuurlijk wel dat ik niet echt blij
was.
Sorry
Maar als ik zo lang moest wachten was ik allang naar een onderdelenshop gegaan.
De europart shops zijn zelfs dealer van WP en hebben vaak meer op voorraad dan WP zelf.
ww.europart.nl
s6 Tim
Maar als ik zo lang moest wachten was ik allang naar een onderdelenshop gegaan.
De europart shops zijn zelfs dealer van WP en hebben vaak meer op voorraad dan WP zelf.
ww.europart.nl
s6 Tim
sorry gast ,
maar ook schrijffouten maken is menselijk ,
maar bedankt voor je oplettendheid.
maar we hadden liever gehoopt dat je iets meer te vertellen had over het merk BAUKNECHT
groetjes patricia
PS zeker leraar nederlandse taal![/b]
maar ook schrijffouten maken is menselijk ,
maar bedankt voor je oplettendheid.
maar we hadden liever gehoopt dat je iets meer te vertellen had over het merk BAUKNECHT
groetjes patricia
PS zeker leraar nederlandse taal![/b]
Toen Bauknecht nog Philips was, en zelfs daarna toen Philips samen met Whirlpool produkten op de markt bracht, was het een stuk beter gesteld met service en kwaliteit.
Ik heb meer dan tien jaar zonder problemen een vaatwasser van deze kombi gehad, en tevens een magnetron.
Toen Philips zijn wit/bruin goed divisie van de hand deed, ging het snel bergafwaarts.
Jammer, de gebruiker is hier de dupe van.
Dan toch maar gaan voor de (duurdere) Duitse degelijkheid van Siemens/Bosch of AEG.
Ik heb meer dan tien jaar zonder problemen een vaatwasser van deze kombi gehad, en tevens een magnetron.
Toen Philips zijn wit/bruin goed divisie van de hand deed, ging het snel bergafwaarts.
Jammer, de gebruiker is hier de dupe van.
Dan toch maar gaan voor de (duurdere) Duitse degelijkheid van Siemens/Bosch of AEG.
Even over Bauknecht ik zie dat er alleen maar erg negatieve klanken zijn .
ik moet dan even kwijt dat ik al 2 maal erg netjes correct en zeker goed geholpen ben door bauknecht .
de service aan de telefoon is meer als netjes je wordt gelijk goed en vakkundig geholpen .
Ik wilde tekeningen hebben omdat ik de reparatie zelf wilde doen omdat het dan sneller is was geen probleem kreeg direct tekeningen met onderdelen lijst .super .
En de eerste keer hebben ze me telefonisch geholpen om de klacht te verhelpen een grote pluim voor ze ..
ik moet dan even kwijt dat ik al 2 maal erg netjes correct en zeker goed geholpen ben door bauknecht .
de service aan de telefoon is meer als netjes je wordt gelijk goed en vakkundig geholpen .
Ik wilde tekeningen hebben omdat ik de reparatie zelf wilde doen omdat het dan sneller is was geen probleem kreeg direct tekeningen met onderdelen lijst .super .
En de eerste keer hebben ze me telefonisch geholpen om de klacht te verhelpen een grote pluim voor ze ..
Me Bauknecht van 1,5 jaar oudwasmachine ging stuk en was nog in de garantie.
Monteur gebeld en deze constateerde dat de deursluiting stuk moest zijn, 4 dagen levertijd.
Na 4 dagen kwam de monteur erachter dat het de klok was en dit moest door Whirlpool opgelost worden. Daarna begon de ellende Whirlpool kon pas anderhalve week later komen. Whirlpool kwam en deze monteur zei dat hij de klok moest bestellen Levertijd 2 weken.
Na twee weken kwam de monteur en kwam erachter dat warschijnlijk de motor ook kapot was! Levertijd van de motor 1 week!
Vandaag 2 mei werd ik gebeld door Whirlpool dat de reparatie niet uitgevoerd kon worden zonder opgaaf van reden! Binnenkort zou ik wel gebeld worden voor een nieuwe afspraak!
Als ik op de website van Whirlpool kijk dan staat daar dat de service binnen twee dagen uitgevoerd zal worden.
We zijn nu inmiddels 6 weken verder en nog geen gerepareerde machine! Moet ik dit allemaal pikken?
Groetjes,
Anita.
Monteur gebeld en deze constateerde dat de deursluiting stuk moest zijn, 4 dagen levertijd.
Na 4 dagen kwam de monteur erachter dat het de klok was en dit moest door Whirlpool opgelost worden. Daarna begon de ellende Whirlpool kon pas anderhalve week later komen. Whirlpool kwam en deze monteur zei dat hij de klok moest bestellen Levertijd 2 weken.
Na twee weken kwam de monteur en kwam erachter dat warschijnlijk de motor ook kapot was! Levertijd van de motor 1 week!
Vandaag 2 mei werd ik gebeld door Whirlpool dat de reparatie niet uitgevoerd kon worden zonder opgaaf van reden! Binnenkort zou ik wel gebeld worden voor een nieuwe afspraak!
Als ik op de website van Whirlpool kijk dan staat daar dat de service binnen twee dagen uitgevoerd zal worden.
We zijn nu inmiddels 6 weken verder en nog geen gerepareerde machine! Moet ik dit allemaal pikken?
Groetjes,
Anita.
Natuurlijk hoef je het niet te pikken maar waar moet je naar toe
als consument zijnde.Als iemand je al wil helpen duurd dat zo lang
dat je maar besluit om alles te betalen of een nieuwe te kopen want
uiteindelijk moet er toch gewassen worden en daar zijn die bedrijven op uit.verwacht niks van Whirlpool is ook de service van Bauknecht ze laten
je barsten als het om garantie gaat.
Zie topic over garantie.
als consument zijnde.Als iemand je al wil helpen duurd dat zo lang
dat je maar besluit om alles te betalen of een nieuwe te kopen want
uiteindelijk moet er toch gewassen worden en daar zijn die bedrijven op uit.verwacht niks van Whirlpool is ook de service van Bauknecht ze laten
je barsten als het om garantie gaat.
Zie topic over garantie.