LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bauknecht Wasmachine WAK7773
Bauknecht Wasmachine WAK7773
Afgelopen week mijn moederboard kapot gegaan. Het apparaat is nog geen 3 jaar oud. De reden hiervoor die Bauknecht (Whirlpool) aangaf was dat mijn wasmachine op een houten vloer stond en hierdoor teveel zou bewegen bij o.a. het centrifugeren. Nog nooit zo'n onzin gehoord. Dan zou half Nederland hier dus last van hebben. Mijn wasmachine staat op een betonnen vloer met daaroverheen hardboard platen. Zo stabiel als het maar kan. Daarnaast kan ik hem nooit hoger laten centrifugeren dan 1000 toeren, aangezien de afdruk van de binnenkant van de trommel in mijn kleding komt te staan. Hadden ze natuurlijk nog nooit van gehoord. Ik kon dus gewoon 175 euro betalen. Wat een service! Wie heeft ook deze ervaring eerder gehad?
Re: Bauknecht Wasmachine WAK7773
Ik mis de details van het verhaal
Wat bedoel je? Het detail is dat als ik maar ook half Nederland een Bauknecht wasmachine op een andere vloer dan een betonnen neerzet en deze stuk gaat de garantie vervalt op alle mogelijke onderdelen omdat de wasmachine dan meer schudt dan normaal...
Een en al ellende met die bauknecht, ik heb er geen goed woord over!
Idd een hoop sokken en ondergoed spoorloos verdwenen en broeken,truien enz gaten en scheuren erin.
Het "ding" is nog geen 3 jaar oud!!
Om te huilen, er komt hier in huis nooit meer iets van bauknecht en ik zal iedereen die ik ken er ook van weerhouden!
Amateuristisch in elkaar geflanste rommel is het
Idd een hoop sokken en ondergoed spoorloos verdwenen en broeken,truien enz gaten en scheuren erin.
Het "ding" is nog geen 3 jaar oud!!
Om te huilen, er komt hier in huis nooit meer iets van bauknecht en ik zal iedereen die ik ken er ook van weerhouden!
Amateuristisch in elkaar geflanste rommel is het