de mijne begaf het ook in jan!
en ik heb dure gehad en goedkope,er heerst hier een vloek op die krengen!
dus ik dacht nou ga nu maar weer eens voor een goedkope...
dus het werd een etna
ja,want dit was het eerste model...wat ze uitbrachten en perfect....
afijn rond de 500 was ie...
6kg...afijn ding kwam thuis,proefwas ging goed...(lege was)
tot ik echt wilde wassen... centrifugeerde dat kreng niet,
ja mzzl en een herrie dat wil je niet weten met pompen..en hij staat op zolder! hoorde hem door de muziek heen van de radio...
afijn ik gebeld was vrijdags..
ik zeg moet je horen?ja..is niet goed,joh?hij centrifugeerd ook niet...
oh die man baalde dat ie niks voor me kon doen,ik zag de bui al hangen,monteur..bla bla bla...
nou zegt hij, ja het is weekend de chauffeurs zijn net naar huis?huh?
ben je maandag thuis,komen we hem ruilen...ruilen

ja is goed...
ja daaaaaaaaaaag zegt mijn man,we leggen er wel weer geld bij en nemen een ander..ding brengt nou al ongeluk...
wij zaterdags naar die winkel...
en ja geen probleem of hij nou die etna terug nam en een etna bracht of een zanussi...nou doe dan de laatste maar weer
mijn man zegt zondags,kijk nou eens of ie het nog niet doet,als hij het niet doet,wring ik het wel uit,heb je toch even gewassen,immers?had veel was nu...doet dat kreng het ineens...maar wel met een herrie,zeepbakje lag haast aan de andere kant van de zolder en de machine ook....hij danst...hoort niet echt meer...
en zat ook 5 jr garantie op...
op die ik nu heb ook...
nou heb mijn mond gehouden die maandag..mzzl..ik heb en nw..
moet wel zeggen dat ik het een topservice vind wat ze hebben gedaan...
ja idd moet een deugelijk produkt krijgen etc..maar of je hem nu koopt bij saturn of bij een klein witgoed zaakje zit degelijk verschil in de afhandeling in...
ja zegt die man,klant krijgen is niet moeilijk maar houden..juist! en mij heeft ie..
CONCLUSIE...

KOOP DUS GEEN ETNA.

wees gewaarschuwd...of je moet van dansen houden en herrie?