ik denk dat je de gemiddelde bouwmarkt en zéker de Blokker hier behoorlijk overschat.
Het wemelt van de huishoudtrappen, vaak ook in de aanbieding, bij bouwmarkten.
En hoe zou ik die mee moeten nemen? Op mijn fiets? Niet iedereen heeft een auto. Bovendien kan het wel wemelen van de hh trappen, maar ik wil geen huismerk en dan is het assortiment echt niet zo groot.
Eén van de redenen waarom ik hoofdzakelijk online shop, is het grote assortiment, daar kan geen fysieke winkel aan tippen.
Daar ging het niet om, het ging om de opmerking dat je de gemiddelde bouwmarkt en Blokker niet moet overschatten.
Voor mij is een stukje lopen met een huishoudtrap geen probleem, al snap ik wel dat dat voor anderen niet mogelijk is, en ik zou Altrex toch zeker geen huismerk noemen.
Het probleem zit in dit geval toch echt bij de Lidl shop. Als daar aangegeven wordt dat het op voorraad is, moet je daar vanuit kunnen gaan. Als het leveren 7 - 10 werkdagen duurt, dan moet de Lidl dat vermelden, kun je als koper de keuze maken of je daarop wilt wachten of dan toch ergens anders gaat kopen.
En waarom kunnen shops als Bol.com en Coolblue wel je geld binnen een paar dagen terug storten en de Lidl niet?
Een huishoudtrap koopt men maar een of twee keer in het leven. De meeste kopers van een huishoudtrap hebben een auto. De uitzondering zonder auto is inventief en handig genoeg om de huishoudtrap op de fiets of lopend te vervoeren.
Zo niet dan hebben ze wel het geduld om te wachten op de online bestelling.
Bij het retourneren zou men de huishoudtrap toch moeten vervoeren naar een pakketverzendpunt.
Op zoveel kortzichtigheid zal ik maar niet in gaan.
Hoe deden we dit vroeger eigenlijk? Nog voordat er online besteld kon worden en toen mensen nog 0 of 1 auto voor de deur hadden staan? Werd en toen niets nieuws gekocht, gebruikte men geen trappen of andere grote artikelen of werd er iets verzonnen hoe het wel ging?
Ik kan mij nog herinneren dat wij een vaste keukentafel moesten verplaatsen over straat. Tegenwoordig pak je de auto, hangt er een aanhanger achter of leen je een busje van een bekende. Maar toen ging de ene kant op de bagagedrager van een fiets en de andere kant tilde je op. En zo liepen wij van adres 1 naar adres 2. Inventiviteit lijkt wel eens verloren te zijn gegaan in de tijd waarvoor voor je gedacht word en alles voorgekauwd word. Totdat er een kink in de kabel komt.
Hoe deden we dit vroeger eigenlijk? Nog voordat er online besteld kon worden en toen mensen nog 0 of 1 auto voor de deur hadden staan? Werd en toen niets nieuws gekocht, gebruikte men geen trappen of andere grote artikelen of werd er iets verzonnen hoe het wel ging?
Ik kan mij nog herinneren dat wij een vaste keukentafel moesten verplaatsen over straat. Tegenwoordig pak je de auto, hangt er een aanhanger achter of leen je een busje van een bekende. Maar toen ging de ene kant op de bagagedrager van een fiets en de andere kant tilde je op. En zo liepen wij van adres 1 naar adres 2. Inventiviteit lijkt wel eens verloren te zijn gegaan in de tijd waarvoor voor je gedacht word en alles voorgekauwd word. Totdat er een kink in de kabel komt.
Vroeger reden er minder auto's rond dan nu en was het verkeer minder gevaarlijk. Vroeger was de klant nog koning en kon een winkel wel sluiten bij veel negatieve ervaringen. Tegenwoordig zijn er op dit forum leden die er genoegen in scheppen om de rechten van consumenten in te perken met argumenten die niet ter zake doen.
Vroeger kon je met paard en wagen grote stukken makkelijk vervoeren. En vroeger kwamen er ook veel boodschappen aan de deur, zoals melkboer, maar ook de kolen en de aardappels werden in grootverpakking gewoon thuis gebracht. Maar dat is nu totaal niet relevant.