LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BLOCK/ Miele stofzuiger

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mimimi

BLOCK/ Miele stofzuiger

Ongelezen bericht door mimimi »

Afgelopen zaterdag heb ik een Miele Cat en Dog stofzuiger gekocht bij Block op de Leyweg in Den Haag. Nadat ik er thuis mee had gezogen en een accesoire uit het vak bovenop had gepakt bleek dat de deksel van dit vak niet meer dchtging. Daarop ben ik weer met mijn stofzuiger naar BLOCK teruggegaan om hem voor een ander om te ruilen, maar daar werd mij verteld dat ik geen ander kreeg. Ik zou de stofzuiger achter moeten laten en dan zou hij verzonden worden naar hun eigen reparatiebedijf. Dit zou ongeveer 6 weken gaan duren en in die tussentijd moest ik dan maar een stfzuiger lenen bij de buurvrouw!!!!!
Belachelijk!!!! Ik ben moeder van 4 kinderen en wij hebben een grote hond die haren verliest, er wordt hier in huis dus dagelijks gezogen. Als ik toch een nieuw product koop mag ik er toch wel vanuit gaan dat dit product in orde is?? 239 euro is een hoop geld voor een stofzuiger! Ik vind dit ONACCEPTABEL en zal nooit meer iets bij BLOCK kopen.

fj

Re: BLOCK/ Miele stofzuiger

Ongelezen bericht door fj »

Mij lijkt het niet meer dan normaal dat je een leen stofzuiger krijgt

dat ze hem op moeten sturen dat begrijp ik wel.

zo zie je maar dat de grote bedrijven bezuinigen op de service.

Groeten,
fj

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het kan ook anders.

Waarschijnlijk is het veertje kapot in de deksel.
Gewoon even langs gaan met de miele zodat zij het onderdeeltje kunnen bestellen.
De stofzuiger is nog steeds bruikbaar dus neemt u deze weer mee ,en wacht op hun telefoontje dat het onderdeeltje er is zodat zij het in no time kunnen plaatsen

mimimi

Ongelezen bericht door mimimi »

Na een telefoontje naar Miele, rijd ik nu maar vanuit Den Haag naar Vianen, in de hoop dat zij hem direct kunnen maken, het is waarschijnlijk een veertje. Maar ik blijf erbij dat ik het niet correct vind dat ik een kapot product heb gekocht en dat ik nu tijd en benzine kwijt ben door die firma BLOCK!

VanTels

Ongelezen bericht door VanTels »

Als ik u was zou ik eens in dezelfde straat gaan kijken bij IT's.
Daar kost deze zelfde stofzuiger geen 239,00 maar 219,00.
Geen aanbieding maar de gewone prijs!

En het mooiste is dat de block volgens de website 100% laagste prijs garantie geeft!

Dus als u er 239 voor heeft betaald kunt u binnen 14 dagen na aankoop nog even 20 euro retour krijgen!

Gesloten