Bol.com en De'Longhi traineren garantie meer dan een maand

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Dokterbart
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2025 22:20

Bol.com en De'Longhi traineren garantie meer dan een maand

Ongelezen bericht door Dokterbart »

Meer dan een maand geleden, 20 april heb ik een garantie gemeld aan een espressoapparaat van De'Longhi bij Bol.com. Sindsdien afwisselend noreply-mails van de reparateur en van Bol. Steeds zonder enig resultaat.

Op 6 juni ga ik kijken op de website en zie tot mijn stommer verbazing dat de reparatie, als voltooid is afgemeld op 25 mei. Geen mogelijkheid te reageren. Ik meld het apparaat dan
maar weer helemaal opnieuw aan:

Merk
Delonghi

Artikel
8004399328297 - De'Longhi Magnifica S ECAM20.110.B - Volautomatische espressomachine - Zwart

Aankoopdatum
18 april 2025

Serienummer


Storingomschrijving
Omschrijving: Nog steeds hetzelfde, de molen ratelt Ik krijg 20 mei een brief dat de monteur contact op zal nemen, niets meer van de man vernoemen. Ik zie op de website dat hij 25 mei is afgemeld - belachelijk!!! -
Krijg keurig op 6 juni een bevestiging van de aanmelding en de reparateur zal contact opnemen.

Echter: nog steeds nada nada nakkes.

riddert
Berichten: 2420
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Bol.com en De'Longhi traineren garantie meer dan een maand

Ongelezen bericht door riddert »

Je kunt het makkelijk zelf oplossen, waarschijnlijk zit er een hard stukje boon in het mechanisme.
Google even hoe je dat fikst.

Speedy123
Berichten: 3790
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Bol.com en De'Longhi traineren garantie meer dan een maand

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Van Internet:
Maalgraad aanpassen: Draai tijdens het malen de maalgraadknop in de koffiebonenhouder één standje grover of draai deze helemaal naar rechts om de verstopping los te krijgen. Vaak valt de blokkade (bijvoorbeeld een hard koffieboontje of een stukje steen) dan in de residubak.

Teundevos
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2026 23:51

Re: Bol.com en De'Longhi traineren garantie meer dan een maand

Ongelezen bericht door Teundevos »

Waarom belt u niet. Een bellen is soms sneller!

Sira
Berichten: 704
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Bol.com en De'Longhi traineren garantie meer dan een maand

Ongelezen bericht door Sira »

Gebruikt u wel de juiste koffiebonen?
Dit moeten medium droog gebrande en 100% Arabica bonen zijn en geen vette bonen (dark roast) van o,a, Lavazza en Illy, De olie uit deze vette bonen kunnen verstoppingen veroorzaken.

Wat Riddert en Speedy123 aangeven is juist, maar dat staat ook in uw handleiding.
Draai uitsluitend aan de maalgraadknop tijdens het malen.

AnnekeS1
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jan 2018 10:08

Re: Bol.com en De'Longhi traineren garantie meer dan een maand

Ongelezen bericht door AnnekeS1 »

Ik heb zulke goede ervaringen met Bol. Zij kunnen toch wat voor je betekenen, ik denk.

Plaats reactie