LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bosch maxx 6 wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Nicoletta

Bosch maxx 6 wasmachine

Ongelezen bericht door Nicoletta »

Gisteren de filter van mijn Bosch maxx 6 wasmachine schoon gemaakt ivm f18 melding op het display. Toen heb ik dit onderdeel eruit gehaald. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Groet Nicoletta
Bijlagen
rsz_wp_20150206_001.jpg
rsz_wp_20150206_001.jpg (243.22 KiB) 4211 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

wieder

Re: Bosch maxx 6 wasmachine

Ongelezen bericht door wieder »

ziet er , naar mijn mening, niet uit als zijnde een onderdeel van je wasmachine. Het filter haalt troep uit het vuile water. En het zou uitgesloten moeten zijn dat kleine onderdelen in de wastrommel terechtkomen.
TENZIJ het een onderdeeltje van de thermostaat/ het verwarmingselement is. Die zit in de kuip...en ervaring leert mij dat een ontsnapte bh-beugel tijdens de was vreemde dingen kan doen...

Nicoletta

Re: Bosch maxx 6 wasmachine

Ongelezen bericht door Nicoletta »

Hoi wieder, bedankt voor je snelle reactie. Kan me geen ontsnapte bh beugel herinneren ;). Dit onderdeel is ook van metaal maar lijkt op niets wat ik eerder heb gezien. Vandaar dat ik dacht dat dit een onderdeel van het 'binnenwerk' van de wasmachine is......

Gesloten