LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback actie Samsung koel-vriescombinatie, een chaos

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Noach
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 apr 2010 16:17

Cashback actie Samsung koel-vriescombinatie, een chaos

Ongelezen bericht door Noach »

Hallo Allemaal,

Eind juli 2013 een Samsung koel-vriescombinatie gekocht. Alle benodigdheden netjes naar Samsung opgestuurd. Een maand later nog geen bericht van Samsung gekregen. Email gestuurd naar [email protected]. en een dag later stuurde zij een standaard email terug met de mededeling dat het nog enkele weken zal duren omdat zij een betalingsachterstand had opgelopen. Een maand ging voorbij zonder bericht van Samsung zodoende heb ik hen weer een email gestuurd. Echter geen antwoord van Samsung zijde. Een week later een email reminder gestuurd en na anderhalf week later nog geen antwoord (inmiddels is het 7 november) :x .
Vraag is of er meer mensen zijn met deze probleem? Het bedrijf schijnt niet eens het fatsoen te kunnen op brengen om je een antwoord te geven of de hele administratieve cashback afwikkeling is een complete chaos.
In ieder geval voor mij geen Samsung meer.

Groetjes,

Noach

Slimpie1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2014 22:43

Re: Cashback actie Samsung koel-vriescombinatie, een chaos

Ongelezen bericht door Slimpie1975 »

Beste,

heb je het geld inmiddels al ontvangen?

GBL
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2014 12:41

Re: Cashback actie Samsung koel-vriescombinatie, een chaos

Ongelezen bericht door GBL »

Anno 2014 is het weer zo ver, Samsung Nederland reageert niet op onze aanvraag voor de Cashback-actie. 31 januari 2014 een koelkast gekocht en de formulieren verzonden, we kregen helemaal niets te horen, op de FB (Facebook) site een reactie achtergelaten, toen werd er gevraagd om de formulieren opnieuw te zenden, nu per email. Correspondentie liep verder via email, 4 weken later was er na de laatste email wisseling nog steeds geen enkele bijschrijving geweest. Wederom de situatie aangekaart via de FB van Samsung Nederland en moesten weer de formulieren op sturen. Uit de conversatie op FB blijkt dat Samsung Nederland zeer nalatig is bij het nakomen van de verplichting van hun eigen Cashback retour actie. Dit begint te lijken op oplichting en/of fraude.

Uit de reclame folders blijkt dat Samsung Nederland nog steeds met een Cashback retour actie hun producten te koop aanbieden bijvoorbeeld bij de Media Markt. Wellicht dat Tros Radar de consumenten hierbij kan helpen.

paarswit
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2014 21:48

Re: Cashback actie Samsung koel-vriescombinatie, een chaos

Ongelezen bericht door paarswit »

Ik heb ook problemen met een Casback actie van Samsung, in mijn geval een televisietoestel. Op 1 februari 2014 hebben ze alle documenten netjes en volledig ontvangen, na 5 maanden nog altijd geen terugbetaling ontvangen. Jammer dat hier niet tegen wordt opgetreden door de bevoegde overheden.

GBL
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2014 12:41

Re: Cashback actie Samsung koel-vriescombinatie, een chaos

Ongelezen bericht door GBL »

Wij hebben nu de bevestiging gekregen dat de aanvraag is goedgekeurd vanaf 18 juni 2014. Het addertje onder het gras is dat conform hun voorwaarden er pas een uitbetaling plaats vindt na 6 tot 8 weken. En wij zijn vanaf januari hiermee bezig. Dit is een hele slechte beurt van Samsung en wij raden iedereen af nog apparaten van Samsung te kopen!

Gesloten