Wie heeft er ook ernorm veel last gehad om Sharp te contacteren ?
Ik krijg géén anwoord op mijn mails, zoals ik hier én ook op een ander forum
gelezen heb.
Ik overweeg nogthans een magnetron Sharp aan te kopen, omdat een bepaald type, voor een aantrekkelijke prijs, heel goed uit een test kwam.
Ik ben nu eenmaal van mening dat de klant nog steeds koning is, al moet ik de hoofzetel van Sharp contacteren, ze zullen antwoorden op vragen of klachten van hun klanten !
Nu wil ik graag wat meer info verkrijgen van Sharp zélf betreft een bepaald model (de R-239W).
Ik heb in mijn mail tevens ook gemeld dat diverse klanten helemaal niet tevreden zijn met het éénrichtingsverkeer betreft communicatie (klant-fabrikant)
In deze crisistijden met hevige concurrentie lijkt het me bijzonder onlogisch van een fabricant of leverancier hun klanten en potentiele klanten compleet negeren!
Alvast dank voor uw meningen en aan allen een vooral gezond 2010!
Mvg
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Communicatiestoornissen of laksheid ?
Re: Communicatiestoornissen of laksheid ?
Even een vraag van mijn kant. Wat wil je precies weten over deze magnetron, want op hier kun je volgens mij alle informatie vinden over de magnetron. In het tabblad Support/Downloads staat een brochure en de complete handleiding in vele talen, waaronder ook Nederlands.
Kortom, ik snap het probleem eigenlijk niet.
Kortom, ik snap het probleem eigenlijk niet.
Dat denken er helaas meer, maar tegenwoordig is de klant gewoon een klant, die net zo behandeld wordt als alle andere klanten. Discriminatie mag nu eenmaal niet meer!Ik ben nu eenmaal van mening dat de klant nog steeds koning is