LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] condensdroger zanker belettering gaat eraf

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
j.tamboer

condensdroger zanker belettering gaat eraf

Ongelezen bericht door j.tamboer »

hallo,ik heb in oktober 2004 een condensdroger gekocht maar nu gaat de belettering op het voorfront eraf, er is een monterur bij geweest en die heeft er een nieuwe op gezet en nu begint het zo weer , weer een monteur erbij geen nieuw front want het is mijn eigen schuld want je mag het niet schoonmaken, wat dom is en je moet het toch iets afnemen met een sopje, dus garantie heb ik nog een sertivicaat van 80 euro voor extra kosten en nu even een rekening van 80 euro omdat die monteur nog even langs komt,wie heeft dit nog meer meegemaakt en weet wat ik er mee moet doen ,want ik ben niet van plan om dit gaan te betalen, wie weet raad

Gast

Re: condensdroger zanker belettering gaat eraf

Ongelezen bericht door Gast »

Doorzichtig plakplastiek er over plakken heb je er geen last meer van.
Vind het een beetje een vreemde situatie want meestal zit de belettering
achter plexiglas.

j.tamboer

Ongelezen bericht door j.tamboer »

ja normaal gesproken wel ja maar dat is slecht voor het milleu zeggen ze,maar wel even 80 euro betalen

Gast

Dat is natuurlijk gelul van ze om onder die garantie uit te komen.
Denk dat ze zelf niet goed zitten.

Gast

als de letters eraf gaan is dat toch meestal omdat het schoongemaakt wordt met een reiningingsmiddel. Dus is het dan eigenschuld en geen garantie

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Wat is er mis mee .
Je maakt toch altijd schoon met een middeltje .
De fabrikant had niet moeten besparen op de belettering.

Gast

dus als ze niet besparen op de belettering maar alles achter een plexiglas plaatsen gaan de kosten weer omhoog waardoor het apparaat weer te duur wordt. Het is gewoon een wisselwerking, mensen willen niet te veel betalen voor apparaten, dus gaan de producenten bezuinigen op uiterlijk van apparaten en stappen ze over op goedkopere productie technieken en middelen.

Als dit soort kleinigheden je stoort, betaal dan een paar honderd euro meer voor een duurder type of ander merk waar de lettertjes achter plexiglas zit.

Gesloten