Absoluut en het blijft voor mij de grote vraag of leveranciers ooit zonder dwang betere, stevigere en waarschijnlijk ook duurdere apparaten gaan maken die wel goed reparabel zijn en zo ook echt lang meegaan of dat daar gewoon letterlijk geen markt voor bestaat.BL2 schreef: ↑18 aug 2023 14:20Het geeft mooi aan dat hedendaagse moderne, dure techniek het zeer vaak aflegd tegen de analoge beproefde techniek, bedacht in de jaren 1930 en wat later.
Het is allemaal veel storings gevoeliger en kwetsbaarder, waarbij blijkt dat de hedendaagse techniek zeer vaak defect raakt, printplaten, zwakke bedrading, accu's en opladers, samen met weinig robuuste bouw van het apparaat zorgt voor meer dan 80 procent van alle storingen.
Dyson houdt ons maanden aan het lijntje, wie heeft nog meer deze ervaring?
-
- Berichten: 917
- Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32
Re: Dyson houdt ons maanden aan het lijntje, wie heeft nog meer deze ervaring?
BL2
vindt dit leuk
Re: Dyson houdt ons maanden aan het lijntje, wie heeft nog meer deze ervaring?
Als je al 6 maanden aan het wachten ben dan kan je fluiten naar die stofzuiger. Het is tijd om de koop te ontbinden. Daar heb je recht op, zolang je kan aanwijzen dat Dyson niet heeft geleverd. Zou dan voor een ander merk kiezen. Zijn tegenwoordig genoeg stofzuigers die hetzelfde concept als "zakloos" hebben.