LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E.M. service (Edy) mens of computer!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
netty
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2006 14:09

E.M. service (Edy) mens of computer!

Ongelezen bericht door netty »

Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn, ik heb geen zin op de lijst van krediet registratie te komen

Op zondag 8 oktober gaf de module van mijn wasmachine Edy 812 de geest. Een ramp vlak voor mijn vakantie. Op het garantiebewijs vond ik een service telefoonnummer van Edy.
Op maandagmorgen, 9 oktober, na heel lang geduldig wachten, ik moest immers een en ander persoonlijk toelichten, kreeg ik een vriendelijke juffrouw aan de lijn aan wie ik het volgende meedeelde:
Mijn wasmachine is kapot, hij vult met water, wacht enige minuten, pompt dan weer leeg en geeft aan End.
De telefoniste bevestigde mijn vermoeden dat het om de module zou gaan en dat een monteur diende langs te komen om die te vervangen.
Ik vertelde haar dat ik de volgende dag op vakantie zou gaan, dat mijn vriendin de monteur zou opvangen, maar dat ze in de ochtend werkte en moeilijk voor mij kon vrij nemen. Hij moest dus bij haar aanbellen.
Het antwoord was dat ze gebeld zou worden voor een afspraak en ik gaf daarom haar telefoonnummer door.
Later op de dag werd zij gebeld door een COMPUTER, die meedeelde dat er maandag, 16 oktober, een monteur zou komen en dat zij op zondagavond, 15 oktober, moest bellen voor het tijdstip.
Wij kregen toen al het vermoeden dat dat op zondagavond dus wel weer een computer zou zijn, Daarom stuurde ik een duidelijke mail via hun webpagina waarin ik nogmaals de situatie uitlegde en bovendien het adres van de vriendin (in dezelfde flat maar dan op een hoger nummer) waar de monteur moest aanbellen. Omdat ik de volgende dag op vakantie ging gaf ik ook het emailadres van mijn vriendin door, voor een eventuele reactie. Dit alles dus op 9 oktober. Alles dus netjes en duidelijk geregeld.
Wie schetst mijn verbazing dat ik op maandagmorgen 16 oktober op Ibiza via mijn mobiel (dus op mijn dure rekening!) een monteur aan de lijn krijg, die mij vertelt dat er niemand opendeed bij mijn woning. Logisch, ik zat in Spanje! Hij wist ook geen adres of telefoonnummer van mijn vriendin, helemaal niets. Goede raad was (in dit geval) heel duur. Ik gaf de monteur 2 huisnummers waar wellicht iemand thuis zou zijn, ik kon van daaruit niets anders doen. De monteur zou naar een oplossing zoeken, ’s middag terugkomen was geen optie.
Op woensdag 18 oktober kom ik thuis: daar lag een rekening van E M Electro-Marketing Service van € 41,65 wegens het niet nakomen van een afspraak en bovendien een andere brief met dreigement van incasso!!! Binnen 2 dagen!!!!
Ik nam contact op met mijn vriendin die mij meldde dat zij die zondagavond, 15 oktober, driemaal met het opgegeven telefoonnummer had gebeld: te weten om 20.00 uur, 0m 21.15 uur en om 22.00 uur. Steeds kreeg zij te horen dat er een computerstoring was. Ze KON dus niet eens maatregelen nemen. Omdat zij al om 06.00 uur moet opstaan werd het daarna voor haar bedtijd.
Ook zij heeft haar uiterste best gedaan.
De volgende morgen, donderdag 19 oktober, nam ik meteen (na weer heel lang wachten!) contact op met het bedrijf in de overtuiging dat alles rechtgetrokken zou worden. Maar dat liep anders:
Deze medewerkster deelde mij mede dat er nooit een afspraak voor een dagdeel gemaakt kan worden (indien ik hiervan in eerste instantie op de hoogte was geweest had ik de zaak anders zien op te lossen) en dat een email nadat de afspraak was gemaakt te laat was. (Deze feiten zijn dan wellicht voor hen vanzelfsprekend, maar ik werk niet bij dat bedrijf en weet dat dus niet. Nogmaals dan zou ik anders hebben gereageerd.)
Dit alles zou ook in een antwoordemail zijn medegedeeld. Echter, noch ik, noch mijn vriendin hebben een email ontvangen.

Ik ben van mening dat ik als KLANT alles heb gedaan om op een goede manier een afspraak te maken en vind de rekening dus volkomen onterecht.
Omdat ik een email heb gestuurd via hun webpagina heb ik hier geen kopie van.


wie geeft mij advies=

marcimarc
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 okt 2005 17:24

Re: E.M. service (Edy) mens of computer!

Ongelezen bericht door marcimarc »

naar e.m service bellen en naar lambert bloemhof vragen
:roll:

R.H. Smouter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2006 14:42

Re: E.M. service (Edy) mens of computer!

Ongelezen bericht door R.H. Smouter »

Als je geen zin hebt om op een lijst van krediet registratie (???) te komen, dan zal je gewoon de rekening moeten betalen!!!

Maar door al dat geklaag heb je toch helemaal niets hoeven te betalen?!? Dus wat is het probleem???

Roche
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 okt 2006 15:59

Re: E.M. service (Edy) mens of computer!

Ongelezen bericht door Roche »

Ook klacht naar de winkel waar je de wasmachien heb gekocht. Als dat IT'S is dan zijn die nu wel op de hoogte van hoe of wat, (afdeling klantenservice of afdeling: consumentenbelangen). Heb nu ook problemen met meservice en loopt via IT'S, dus a.ub. melden bij het bedrijf waar je het wasmachine hebt gekocht. EM service is echt een KLANT ONVRINDELIJK bedrijf. Heb nu al voor de 4de keer kontact met ze. andere reacties em service "wasmachien Nordland".

sterkte er mee

Groet Roche

Roche
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 okt 2006 15:59

Re: E.M. service (Edy) mens of computer!

Ongelezen bericht door Roche »

Ook klacht naar de winkel waar je de wasmachien heb gekocht. Als dat IT'S is dan zijn die nu wel op de hoogte van hoe of wat, (afdeling klantenservice of afdeling: consumentenbelangen). Heb nu ook problemen met meservice en loopt via IT'S, dus a.ub. melden bij het bedrijf waar je het wasmachine hebt gekocht. EM service is echt een KLANT ONVRINDELIJK bedrijf. Heb nu al voor de 4de keer kontact met ze. andere reacties em service "wasmachien Nordland".

sterkte er mee

Groet Roche

Gesloten