LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] e-mail van ene jan reijnhout

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
diny1

e-mail van ene jan reijnhout

Ongelezen bericht door diny1 »

Ik kreeg in april een e-mail van ene [email protected], dat ik klachten had over m'n tv de pw9525. ik stond zeer verbaasd te kijken dat ik de e-mail kreeg. Ik had al een paar maanden niets meer ondernomen want bij de PHILIPS loop je tegen een betonnen muur met je klachten.... Er werd mij gezegd dat ik mijn originele aankoopbon moest opsturen en mijn originele reparatiebonnen en dat ik de kopien zelf moest houden, er zou weer contact met me worden opgenomen als ik alles had opgestuurd.......ik heb deze meneer gelijk teruggemaild, dat hij kopien kon krijgen, maar dat mijn originele nota's netjes in mijn map bleven........verleden week kreeg ik weer een e-mail dat ik nog niet gereageerd had en weer dat ik de originele op moest sturen en ik moest ook mijn bank/giro rekening opgeven, nou of ik dat doe via het internet, ik denk er niet aan..........maar ik wilde weleens weten of deze meneer wel bij de Philips bekend was. dus ik heb Philips een e-mail gestuurd met de vraag of zij ene jan reijnhout kenden, ik kreeg netjes een e-mail terug dat deze heer niet bekend was bij de PHILIPS. dus mijn haren gingen al overeind staan..........toen heb philips ge-e-maild wat deze meneer geschreven had aan mij, maar daar heb ik nog geen reactie van gekregen,, dat kan ook nog niet want ik heb ze gisteren teruggeschreven, en ik heb gelijk daarbij geschreven dat ik nog steeds beeldvlekken op mijn zeer dure tv had, maar zoals gewoonlijk reageren ze daar mooi niet op PHILIPS VOOR ONS NOOIT MEER, maar dan ook helemaal niets meer.......Maar wat moet ik nu met voor mij deze onbekende man die mijn bankrekeningnummer ook nog eens vraagt?????

MAXIEM

Re: e-mail van ene jan reijnhout

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Diny,
Deze onbekende man moet je gewoon negeren. Groeten, Ton.

Edjuh

Re: e-mail van ene jan reijnhout

Ongelezen bericht door Edjuh »

Hallo Diny,

Kijk eens goed naar het email adres dat je opgaf van die man.
Er staat [email protected] en dat zou [email protected] moeten zijn denk ik.

Als het geen typefoutje van je is komt deze man dus helemaal niet van Philips.
Gewoon negeren.

Ook als hij wel van Philips zou zijn kan ik me niet voorstellen dat men zomaar om een rekeningnummer van je vraagt.

diny1

Re: e-mail van ene jan reijnhout

Ongelezen bericht door diny1 »

het is een tikfoutje van mij, moet natuurlijk philips zijn, maar philips kende deze man niet, mij benieuwen of ik nog respons krijg van de philips na mijn 2e schrijven naar hun toe, waarbij ik ook de e-mails van deze heer ge-e-maild heb

FritzTheCat

Re: e-mail van ene jan reijnhout

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Waar heb je die TV gekocht dan?

Daar moet je klagen.

diny1

Re: e-mail van ene jan reijnhout

Ongelezen bericht door diny1 »

wat denkt U nou, dat wij niet naar de winkel zijn gegaan? waar ziet U ons voor aan?, we zijn 3 keer naar de winkel gegaan, de derde keer hebben ze hem weer meegenomen, maar konden zgn niets vinden, toen zijn we gestopt en hadden nu zoiets van laat maar (ik weet het wel ook geen goede reden, maar je wordt er wel moedeloos van)zelfs de monteur die bij ons thuis kwam, drie keer dezelfde, zag de beeldvlekken......maar we hebben vanaf december niet meer geklaagd omdat het toch niet helpt.....maar nu ineens een e-mail van deze meneer, dan mag ik het toch wel niet vertrouwen? daarom mijn navraag bij de PHILIPS die dingen beter maakt....ik wil er bij zeggen dat wij een 4 jarig extra verzekering bij de tv hebben genomen gelukkig, maar hij is van het begin al niet goed geweest 2x een nieuwe beeldbuis en de 3e keer niets vinden? wat zou U doen........? Stuurt U dan zomaar Uw originele aankoopnota's en reparatienota's op en geeft U dan Uw bankrekening op naar aanleiding van een e-mail op 27-4-04 aan een wildvreemde??? dacht het niet.

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: e-mail van ene jan reijnhout

Ongelezen bericht door Intergast »

Diny ik begrijp je verhaal niet !!!!!

3x naar winkel
3x monteur geweest
2x beeldbuis vervangen
1x niets geconstateerd
1x bij de derde keer meegenomen
3x monteur beeldvlekken gezien

al met al heel veel gebeurd

En hoe loopt het nu ???????

diny1

Re: e-mail van ene jan reijnhout

Ongelezen bericht door diny1 »

ik had geschreven naar de philips, zie mijn verhaal, nu heb ik weer geschreven en wat blijkt.....omdat er zo veel klachten waren geweest bij trosradar, heeft deze het doorgezonden naar de philips, vandaar dart we deze e-mail kregen, en die jan reijnhout werkt daar niet meer, daar is ene chantal stevels voor in de plaats gekomen, maar die gebruikt nogwel het e-mail adres van deze heer, maar ik heb teruggemaild dat ik eventueel wel bereid was om de echte nota's op te sturen maar dat ze niet mijn bankrekeningnummer kreeg, en dat ze dan maar eventueel een cheque moesten opsturen, maar ik vind gewoon, dat ik een aardige schade vergoeding moet hebben, ik heb er ook bijgeschreven dat die beeldvlekken er nog steeds waren, maar daar werd dus niet opgereageerd, kijk en dat vind ik ook weer een beetje vreemd, want als ik een schadevergoeding zou krijgen, heb ik met mijn klachten geen poot meer om op te staan, wat vinden jullie hier nu van, ben ik te achterdochtig????

Gesloten