LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Electrische barbeque
Electrische barbeque
Graag zou ik even wat onder de aandacht willen brengen op 22 juni 2002 een electrische barbeque van Tefal gekocht bij de kijkshop volgens gebruiksaanwijzing na een half uurtje spontaan in de brand gevlogen levensgevaarlijk weer terug gebracht naar de kijkshop werd opgestuurd naar tefal de barbeque heeftkunstoffen zijkanten waar de bak invalt volgens ons mag dit dus niet waarom verkoopt tefal zulke levensgevaarlijke apparaten ik heb zoiets van uit de winkels ermee hier komen ongelukken van graag jullie ractie hierop we zijn enorm geschrokken. sylvia jonathans
Re: Electrische barbeque
Dit is de eerste keer dat ik hoor van zo'n geval. Natuurlijk word zoiets direkt gemeld bij de desbetreffende leverancier. Tefal heeft een hoge kwaliteitscontrole en elektrische apparaten zijn volgens mij voorzien van een KEMA keur. Lijkt mij (helaas voor mevrouw) een op zich staand geval.
Wat klaagt U nou????
U zegt toch dat het apparaat in de brand na een half uur volgens de gebruiksaanwijzing, dan klopt 't toch!!!!
Tip: Gebruik eens lees-/schrijftekens, dat scheelt echt een stuk!!!!
U zegt toch dat het apparaat in de brand na een half uur volgens de gebruiksaanwijzing, dan klopt 't toch!!!!
Tip: Gebruik eens lees-/schrijftekens, dat scheelt echt een stuk!!!!
Als het in de gebruiksaanwijzing staat zijn die vlammen toch in orde
Heb je soms spritus gedaan in de waterschaal?
Heb je soms spritus gedaan in de waterschaal?
-
Fantastisch die snelle reacties. Hier is TS echt mee geholpen ...
Een verwarmingselement zal nimmer tot zelfontbranding komen .
Er kan ontbranding ontstaan door toevoeging,maar daar heeft tefal niets mee te maken.
Mocht het zonder enige toevoeging zijn dan kan u kijkshop aansprakelijk stellen voor alle gevolg schade.
T
Er kan ontbranding ontstaan door toevoeging,maar daar heeft tefal niets mee te maken.
Mocht het zonder enige toevoeging zijn dan kan u kijkshop aansprakelijk stellen voor alle gevolg schade.
T
Vraag is uit 2002