LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Elektrokoopjes.nl??????? Na 4 afspraken nog steeds niets!!!!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Darknight

Elektrokoopjes.nl??????? Na 4 afspraken nog steeds niets!!!!

Ongelezen bericht door Darknight »

Dit is een ernstige klacht tegen het bedrijf Elektrokoopjes.nl. 2 weken op een hometrainer moeten wachten (die duidelijk wel op voorraad stond op de site) waarvan uiteindelijk na een bezorgafspraak gemaakt te hebben, beschadigd is en een telefoontje over krijg. Dus afspraak gecancelled, nieuwe afspraak gemaakt voor een nieuwe bezorging. Oke kan gebeuren, maar dan;

Dan krijg ik weer een belletje dat de hometrainer er toch weer niet is. Dag later maar weer. Inmiddels zijn we al 2 afspraken verder en een aantal telefoongesprekken. ( a 0.25 cent p.m.)Dan staat tot mijn verbazing toch de vervoerder met de orderbon bij mijn moeder op de stoep. (ander bezorgadres) Zonder hometrainer. Dus een ritje voor niets. Belachelijk wat een communicatie. Als je ze erop aanspreekt snappen ze niet hoe het kan(!!!!!!!!????????)......

Voor de 3e keer een afspraak gemaakt na het HELEMAAL ZAT te zijn. Geld terug kan niet, ja pas binnen een maand. Het systeem laat het niet toe eerder terug te storten omdat ik de order wil cancellen. Tot 3x toe dus iemand geregeld om thuis te blijven. En als ik niet belde dat de vervoerder op de stoep stond, had ik waarschijnlijk niet eens gehoord dat de bezorging de 2e keer ook niet doorging. Ben benieuwd en wacht af tot donderdag. (vandaag dus!) Of er iets bezorgd wordt en wel onbeschadigd. Dan ben ik helemaal klaar met Elektrokoopjes en wil de naam nooit meer horen! Vreselijk mijn 1e en tevens laatste ervaring met dit bedrijf.

Inmiddels vandaag is het donderdag en wederom voor de 4e keer iemand thuis geregeld. Vanmorgen gebeld naar het bedrijf omdat ik de avond van tevoren een sms van vervoerder zou krijgen met de tijd van bezorging. Niet gekregen dus. En weer gaan bellen....en wederom kom ik erachter dat mij weer loze beloftes zijn gedaan, en iemand mij dus meldt dat hij niet snapt dat zijn collega dit had kunnen zeggen. Terwijl mij nog zo gezegd is dat de hometrainer vandaag geleverd zou worden. Ik had al zo'n voorgevoel. Echt ik kan niet uitdrukken hoe kwaad ik ben, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en er worden loze beloftes gedaan. Ik vraag me af of dit bedrijf uberhaupt wel producten heeft staan zoals hometrainers want dit riekt ernstig naar FRAUDE. Vooralsnog heb ik 219 euro betaald die ik kwijt ben. Want als ik verhalen lees van mensen op http://www.prijsvergelijk.nl/reviews/el ... opjes.html dan is dit om te huilen. Ze storten geen geld terug, leveren geen producten, sturen je van kastje naar de muur en weten van niets. RADAR ik ben zo KWAAD, doe hier alstublieft iets aan, dit moet stoppen! Mijn moeder heeft al 4 dagen al haar bezigheden en clubjes afgezegd, een mens van 72! Omdat telkens werd afgesproken dan weer die dag, maar nog steeds is er geen product! Zeer zeer ernstig is dit. Ik ben bereid tot alles om dit door jullie uitgezocht te hebben. Je bent zo machteloos, ALSTUBLIEFT Radar neem dit serieus en ga eens snuffelen bij dit bedrijf voordat nog meer mensen de dupe worden van dit bedrijf!! IK wacht nu alweer voor de minimaal 10e keer om teruggebeld te gaan worden......en begint de ellende opnieuw. En als ik mijn order wil terugtrekken kan dat wel, maar geld terug kan pas binnen 30 dagen, terwijl ik van vele klanten online lees dat ze niets terug kregen en overal achteraan moeten bellen en ze nergens op reageren!!!!!!

Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en hier iets aan doen!!!!!!! Ik ben radeloos en ZOOOOOOO kwaad!

Wie heeft er ook zulke vreselijke ervaringen met Elektrokoopjes.nl??????????? :evil: :twisted:

moniquepli

Re: Elektrokoopjes.nl??????? Na 4 afspraken nog steeds niets!!!!

Ongelezen bericht door moniquepli »

Ik.... sinds 3 weken

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

ga fietsen joh, is nog veel goedkoper ook.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Waarom koop je er niet een op Marktplaats ? Veel beter dan een vage webwinkel. Kun je zelf gaan kijken.
Electrokoopjes verkoopt volgens mij ook 2e hands.

Gesloten