LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gasfornuis de Harense Smid / Electrolux

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
M.S. Wirokromo

Gasfornuis de Harense Smid / Electrolux

Ongelezen bericht door M.S. Wirokromo »

Beste Mensen
In 2004 heb ik een gasfornuis gekocht bij de Harense smid in de Megastore te Den Haag. met vier jaar extra garantie.
Vlak na de aankoop is deze firma vertrokken uit den Haag
De ovenkleprubber is vervangen door een imitatie daar het orginele rubber niet meer te verkrijgen is. omdat de Harense smid helemaal uit de regio verdwenen is hebben zij het in handen gelegd bij Electrolux
De ovenklep is nu een centimeter naar voren gekomen en daar ben ik al weken over aan het bellen en de beide partijen schuiven het op elkaar af. maar Electolux spant de kroon.
De eerste monteur heeft het rubber vervangen , de tweede kwam kijken en deed er verder niks mee alleen even zijn meter er langs halen toen ik hem vroeg of hij dat thuis zou accepteren zei hij letterlijk "Dat is een heel ander verhaal".
De Derde monteur is helemaal niet op komen dagen toen ik daarop een mailtje naar Electrolux stuurde werd ik een gebeld met de mededeling dat ze me niet konden bereiken een echte leugen. vandaag heb ik ze weer gebeld met de vraag de rayonmanager te spreken ( dit verzoek heb ik al 3 weken uitstaan )en ik zou terug gebeld gaan worden en u raad het al geen respons.

wie heeft er ook zulke ervaringen en weet mij advies te geven

honest

Re: Gasfornuis de Harense Smid / Electrolux

Ongelezen bericht door honest »

Aangetekende brief naar de Harense Smid sturen en ze een redelijke termijn geven om het op te lossen.
Zet in de brief dat als ze het niet oplossen je het zelf laat op lossen en de kosten op hun verhaalt.

De Harense Smid moet het oplossen zij hebben immers geleverd.

VanTels

Ongelezen bericht door VanTels »

En is het inmiddels opgelost?

napoleon10000

Ongelezen bericht door napoleon10000 »

Binnen de fabrieksgarantie zijn de trommelribben van mijn wasmachine kapot gegaan. Heb toen beroep gedaan op hun reparatiedienst van de Harense Smid,waar de wasmachine ook gekocht is. De monteur vertrouwde mij niet , vroeg me zelfs heeft u er schoenen in gewassen en vertelde mij dat trommelribben nooit kapot gaan bij normaal gebruik.

Mijn garantieclaim werd dus door de Harense Smid eenzijdig afgewezen en ik heb onder protest moeten betalen . Ik heb deze zaak dan ook bij de Geschillencommissie Elektro voorgelegd . Uitspraak was duidelijk: Harense Smid moet de reparatiekosten & bijkomende kosten aan mij terug betalen.

Adviseer je dus met klem jouw zaak ook aanhanging te maken bij de Geschillencommissie Electro [www.degeschillencommissie.nl][/url]

Gesloten