Eind Februari 2013 waren bij Albert Heijn pannen met een keramische coating in de aanbieding. Van bijna 50€ voor maar 25€. Deze hebben wij gekocht en ongeveer een maand lang was dit de gladste pan ooit. Alles gleed er gewoon doorheen.
Na een maand echter begonnen de eerste dingetjes aan te koeken, en begin April koekte gewoon alles aan wat niet door grote hoeveelheden boter, olie en dergelijke begeleid werd. Op 13 april heb ik dan uiteindelijk toch maar de klantenservice van Albert Heijn opgebeld. Dit had ik niet moeten doen!
De eerste mails werden biet ontvangen (ondanks ontvangstbevestiging), dan kwamen de foto's niet aan, toen moest ik de foto's in een word bestandje doen, naar een ander adres sturen, zippen, vanaf een ander adres ... Etc. Na een poosje werd mij geraden alles te printen en per post te versturen. Vanaf mijn huis kan ik Zaandam bijna zie liggen, TNTPost schijnt daar volgens AH een week over te doen.
Uiteindelijk zijn de foto's aangekomen. Nu word ik sinds 2 weken beziggehouden omdat men dit met de fabrikant wil bespreken en waarom ik dat niet gelijk naar de fabrikant gestuurd heb? Misschien omdat AH mijn eerste aanspreekpunt is? En volgens mij ook voor mij de garantie moet afhandelen?
Enfin, we zijn nu ruim een maand later helemaal niets opgeschoten, ik krijg een heleboel mensen met een heleboel begrip aan de lijn, maar er wordt helemaal niets voor mij gedaan!
Ik koop graag bij AH vanwege kwaliteit en service. Nu ja, beide vorige punten schijnen niet meer de hoogste prioriteit te hebben bij AH en klanten worden van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb er geen zin meer in, het ding wordt nu weggegooid en ik koop een mooie WMF pan ... Zeker niet bij AH, daar kunnen ze niet met garantie omgaan!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gero pan bij Albert Heijn
Re: Gero pan bij Albert Heijn
Ga eens terug naar het filiaal waar u de pan heeft gekocht. Tien tegen één dat u de kosten meteen vergoed krijgt, zeker als ze weten dat u al een tijd met de klantenservice in de clinch ligt.
Inderdaad volgende keer direct naar de klantenservice van het filiaal gaan. Iemand recht in de ogen kunnen kijken, en het manco kunnen tonen, is van onschatbare waarde.
Overigens zou je de volgende keer eens van die Berndes pannen kunnen proberen die AH ook vaak met 50% korting verkoopt, weliswaar niet keramisch, maar erg fijn door de dikke bodem en (relatief) sterke anti aanbaklaag.
Overigens zou je de volgende keer eens van die Berndes pannen kunnen proberen die AH ook vaak met 50% korting verkoopt, weliswaar niet keramisch, maar erg fijn door de dikke bodem en (relatief) sterke anti aanbaklaag.
Dank jullie voor de reacties. Dit heb ik uiteraard ook gedaan, maar ik moest met deze klacht toch echt bij de klantenservice zijn, want dit zouden zij ter plekke niet kunnen beoordelen.
Nou, dan is het een waardeloze Supermarktmanager die zijn verantwoordelijkheid niet neemt. Alsof ie het zelf moet vergoeden, triest dat ze dus nog steeds bestaan....
Ik heb ook hele slechte ervaringen met keramische pannen. Je kan ze overal kopen via webwinkels maar uiteindelijk lijkt het groot bedrog. Eerste weken bakken ze inderdaad uitstekend. Niets bakt aan. Daarna gaat de ellende beginnen. Eitje bakken kun je vergeten. Deze gaat zo vast zitten op de honinggraad-achtige bodem dat je zelfs met boenen het er niet vanaf krijgt. Alles wordt ineens pikzwart op de bodem. Ik krijg ze niet eens meer spierwit met afwassen. Ook laat de zogenaamde kras en brandvaste coating los. Van die kleine kale plekjes waar je aluminium ziet. Aluminium wat nog ongezonder is dan teflon.
Ik ga weer terug naar teflon. Die gaan veel langer mee.
Ik ga weer terug naar teflon. Die gaan veel langer mee.
Ook hier is deze aankoop een miskoop.
We hebben voor gebruik de bodem netjes ingevet met olijfolie, maar dat mocht niet baten. Al na het eerste of tweede gebruik bakt alles aan in deze Gero Leaf, en het wordt ook steeds erger.
Wat mij betreft een wanproduct. En dat voor 50 euri afgeprijsd naar 25 en zelfs dat is het niet waard. En als je het nou bij de Aldi of de Action had gekocht, maar nee, 'gewoon' bij Albert Heijn. Slecht hoor.
We hebben voor gebruik de bodem netjes ingevet met olijfolie, maar dat mocht niet baten. Al na het eerste of tweede gebruik bakt alles aan in deze Gero Leaf, en het wordt ook steeds erger.
Wat mij betreft een wanproduct. En dat voor 50 euri afgeprijsd naar 25 en zelfs dat is het niet waard. En als je het nou bij de Aldi of de Action had gekocht, maar nee, 'gewoon' bij Albert Heijn. Slecht hoor.