LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis koffiepakket Philips niet gekregen
Gratis koffiepakket Philips niet gekregen
Begin oktober een koffiemachine gekocht van Philips. Na registratie zou je een gratis koffie pakket krijgen.
Na ontvangst meteen geregistreerd bij Philips en een recensie geschreven over dit fantastische apparaat. Bon geupload en wachten op mijn pakket. Maar dat kwam niet.
Het bleek namelijk dat ik niet onder het kopje acties had geregistreerd
Gebeld met Philips, dan moest Wehkamp maar een nieuwe bon uitschrijven met een andere datum, want de actie was inmiddels voorbij. Onverbiddelijk... geen pakket...
Na ontvangst meteen geregistreerd bij Philips en een recensie geschreven over dit fantastische apparaat. Bon geupload en wachten op mijn pakket. Maar dat kwam niet.
Het bleek namelijk dat ik niet onder het kopje acties had geregistreerd
Gebeld met Philips, dan moest Wehkamp maar een nieuwe bon uitschrijven met een andere datum, want de actie was inmiddels voorbij. Onverbiddelijk... geen pakket...
-
- Berichten: 12775
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen
Tja, u hebt zich dus bij Philips uw apparaat geregistreerd en u hebt dus niet met de aktie meegedaan. Tja, als u zich niet aanmeld voor de aktie, waarom meent u daar dan wel recht op te hebben?
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 06 mei 2010 20:44
Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen
Dus jij hebt iets fout gedaan en nu ben je boos op een ander?
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen
Lezen! Serieus, niet klakkeloos aannemen dat je het goed doet, maar de voorwaarden eerst doorlezen.
-
- Berichten: 3409
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen
Mwaoh. Philips moet niet zo moeilijk doen en gewoon dat pakketje toesturen...waar een groot bedrijf klein in kan zijn.
-
- Berichten: 3409
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen
Zo, dat zal ze leren bij Philips.
MoonMoon
vindt dit leuk
Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen
Ik heb in de actieperiode bij Philips ook een koffiemachine gekocht (inderdaad de voorwaarden goed gelezen), waarna binnen een mum van tijd de koffiepads thuis werden bezorgd. Ja, je moest je inderdaad aanmelden. Een mooie actie en ik ben van A tot Z keurig door Philips en D.E. geïnformeerd hierover.
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen
Goedenavond,
Wat vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van deze actie. Ik neem dan ook graag uw klacht in behandeling, om te kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen.
Zou u voor mij uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van uw klacht willen mailen naar [email protected]?
Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp
Wat vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van deze actie. Ik neem dan ook graag uw klacht in behandeling, om te kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen.
Zou u voor mij uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van uw klacht willen mailen naar [email protected]?
Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp