LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HE Stofzuiger Iron Man

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
ofaber

HE Stofzuiger Iron Man

Ongelezen bericht door ofaber »

In de maand oktober de 16e, heb ik bij Blokker Hoge Rijndijk, Zoeterwoude een stofzuiger gekocht ad Euro 59,95 + Euro 1,00 verwijderingsbijdrage en dit is de miskoop van de maand geweest. Het gaat hier om de HE Iron man zonder stofzakken. Ik ben hiermee al teruggeweest bij Blokker, maar zij willen deze niet meer terugnemen. Bij 1 stofzuigbeurt van de woonkamer, normale opp. gaat het rode lichtje branden en kan ik de stofopvang leegmaken, waar haast niets inzit, dan het filter schoonzuigen???? Moet ik daarvoor een 2e stofzuiger aanschaffen???
Dit is op zich al een vies karweitje, wat beslist buiten gedaan moet worden. aangezien, mijn handen, kleding en vuilbak gelijk onder het stof zitten . Op zich zou ik daar niet eens zo'n bezwaar tegen maken als ik dit misschien 1 keer per week zou moeten doen, maar hier is het na elke stofzuigsessie. Ik wil heel graag van dit apparaat af, dit is echt een waardeloos artikel. O.A.P. Faber.

Toolboy

Re: HE Stofzuiger Iron Man

Ongelezen bericht door Toolboy »

HE stond vroeger voor Holland electro wat een zeer goed merk was.
Edoch deze zijn ter ziele gegaan en de handelsnaam is gekocht door??
de club die oa ook smc op de markt brengt.
Kom je vaak alleen tegen bij de supers .

Lieske1958

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Ga eens terug naar een ander filiaal.
Als je de verhalen leest bij de Douche (ander deel van deze site) zie je dat filialen soms heel verschillend een probleem oplossen.

Als je in Leiden woont bijv. 5-meiplein of in de Kopermolen.
Leiderdorp in de Winkelhof.

Succes, Lieske

Cindy1982

Ongelezen bericht door Cindy1982 »

Beste ofaber,

Ikzelf ben werkzaam bij een blokker en u mag gewoon terug gaan naar een blokker filiaal met het apparaat.
U heeft een gegronde klacht om het apparaat te willen ruilen en dat mag dus ook.
De stofzuiger kan met klacht opgestuurd worden en u kan voor het bedrag een ander apparaat naar keuze uitkiezen.
Mocht u dat niet willen mag u vragen uw geld terug te krijgen.
U heeft kans dat er een tegoedbon aangeboden wordt, u mag in dat geval altijd vragen of ze het bedrag omzetten in blokker kado bonnen, zodat u een jaar de tijd heeft om iets anders uit te zoeken en in elke blokker zaak zijn deze bonnen te besteden.
hou er erg in dat als u een tegoedbon krijgt deze binnen dertig dagen in datzelfde filiaal ingeleverd moet worden!

Veel succes en hopelijk vindt u een stofzuiger waar u nog lang plezier van heeft!
Vriendelijke groet Cindy

Gesloten