| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inventum electrische deken net over garantie periode heen
-
Jeroen32Holland
Inventum electrische deken net over garantie periode heen
Hallo,
Ik heb in 2006 een electrische deken gekocht van Inventum bij de blokker en dacht dat er 1 jaar garantie op zat, nu heb ik het nagevraagd en gekeken op internet en bleek er 2 jaar garantie op te zitten, maar helaas de deken is over de garantie periode heen een paar maanden, contact gehad met blokker en blokker heeft Inventum gebeld maar er is niks mogelijk, de electrischedeken is over de garantieperiode heen een paar maanden en dat is neit anders, is helaas pech gehad.
Toch jammer dat zon electrische deken zo snel kapot gaat, en dat ze zo strikt zijn bij Inventum met de garantieperiode.

De deken wordt niet meer warm, alleen aan het voeteneinde, maar niet meer in de midden
Ik heb in 2006 een electrische deken gekocht van Inventum bij de blokker en dacht dat er 1 jaar garantie op zat, nu heb ik het nagevraagd en gekeken op internet en bleek er 2 jaar garantie op te zitten, maar helaas de deken is over de garantie periode heen een paar maanden, contact gehad met blokker en blokker heeft Inventum gebeld maar er is niks mogelijk, de electrischedeken is over de garantieperiode heen een paar maanden en dat is neit anders, is helaas pech gehad.
Toch jammer dat zon electrische deken zo snel kapot gaat, en dat ze zo strikt zijn bij Inventum met de garantieperiode.
De deken wordt niet meer warm, alleen aan het voeteneinde, maar niet meer in de midden
-
Jeroen32Holland
Re: Inventum electrische deken net over garantie periode heen
Ik vindt het wel snel voor een electrische deken dat ie naar 2 jaar kapot gaat net buten de garantieperiode, waarschijnlijk heeft niemand zin om te reageren vanwege het weer
.
???
???
-
Jeroen32Holland
Maar vindt het slechte service van Inventum als iets kapot gaat net over de garantieperiode dat er geen enige coulance is.
Voor mij geen Inventum electronica meer, wat een troep zeg dat het zo snel kapot gaat
Voor mij geen Inventum electronica meer, wat een troep zeg dat het zo snel kapot gaat
-
Toolboy
@Jeroen.
Is het een zawkstroom deken.
T
Is het een zawkstroom deken.
T
-
Jeroen32Holland
heeft 50 euro gekost in 2006, zat 2 jaar garantie op maar net over de garantieperiode kapot gegaan
Blokker heeft nog met Inventum gebeld, en er werd geantwoord, je mag hem terugsturen op eigen risico, als je hem dan vergoed krijgt heb je geluk, anders heb je pech
Zit een kastje aan met 3 standen Toolboy
ooohh ja, alleen het voetengedeelte wordt nog warm, de rest van de deken blijft koud
Laatst gewijzigd door Jeroen32Holland op 16 jun 2008 13:52, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Toolboy
Denk niet dat het zwakstroom is.(dan heb je trafo`s op het nachtkastje staan)
In de standenregelaars zitten vaak thermische beveiligingen deze willen nog wel een stuk gaan.
T
In de standenregelaars zitten vaak thermische beveiligingen deze willen nog wel een stuk gaan.
T