Ik moet toch even reageren , bij elke klacht die hier wordt neergezet wordt een heel compleet bedrijf de grond in gestampt vanwege het feit dat een reparatie eens een keer iets te lang duurt of dat het product bij levering kapot blijkt te zijn deze dingen gebeuren nou eenmaal , ik kan het weten ik werk namelijk bij een bruin en witgoed keten, gelukkig zijn er ook fatsoenlijke klanten die het geduld kunnen opbrengen om te wachten op een reparatie terwijl dit ook nog de mensen zijn die bij aankoop eens een keer niet zeuren om korting, terwijl de klanten die een producht voor een schijtprijs met hoge korting hebben aangekocht dit blijkbaar niet kunnen , uit ervaring blijkt namelijk dat de mensen met de meeste ( vage ) problemen de mensen zijn die de hoogste korting willen hebben de beste service en het liefst nog een bedankje als ze weer eens komen zeuren over een of ander raar probleem .
Nou bij deze Bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jammer
Re: Jammer
beste mike. er word zo vaak vergeten dat ook de zeurende klant koning is en misschien is een andere baan iets voor je
Re: Jammer
Ine je hebt gelijk. Maar ik als witgoed verkoper bij een van de grotere ketens in Nederland. Klant is koning maar ik ben keizer. Mike je hebt helemaal gelijk
Re: Jammer
Inderdaad te veel klanten willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten