Ik heb via de Mediamarkt een koel/vriescombinatie gekocht van Bosch. Vandaag is die afgeleverd en hebben mijn schoonouders die in ontvangst genomen, en hebben getekend voor (goede?) ontvangst.
Bij het uitpakken blijkt dat er een grote deuk in zit...
Wat is de handigste manier om dit snel op te laten lossen?
Ik heb vooral 2 belangrijke punten:
1. Ik wil een goed en deugdelijk product. Was toch een aardig bedrag dat ik er voor betaald heb. Dan moet het toch goed zijn ook!
2. De oude koelkast hebben ze meegenomen. Dus ik zit nu zonder. Tijd is dus ook wel een factor! Ik heb snel een nieuwe nodig.
Ik heb inmiddels via de website al een klacht ingediend. Maar i.v.m. punt 2 heb ik geen weken de tijd om dat af te wachten.
Ik hoor graag advies!
Groeten,
Marco
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koel/vriescombi gekocht, levering met deuk
Re: Koel/vriescombi gekocht, levering met deuk
Heb je de mediamarkt al gebeld en gevraagd om een oplossing?
Nee, nog niet. Dacht het via internet/e-mail wel af te kunnen handelen.
Maar misschien is het toch wel een goede tip om ook nog even te bellen.
Maar misschien is het toch wel een goede tip om ook nog even te bellen.
heb je ook al direct na het verwijderen van de verpakking foto's gemaakt? zo nee, alsnog even doen.
Waar zit de deuk? voorkant of zijkant?
Neem aan de je ondertussen gebeld hebt, wat was reactie?
regelen via internet kan wel, maar kost altijd meer tijd als bellen
Waar zit de deuk? voorkant of zijkant?
Neem aan de je ondertussen gebeld hebt, wat was reactie?
regelen via internet kan wel, maar kost altijd meer tijd als bellen
Uiteindelijk bleek de deuk mee te vallen. Mijn schoonouders hadden dat wat overdreven. Het was meer een kras dan een deuk.
In eerste instantie zou de Mediamarkt de koelkast weer ophalen, en zou ik mijn geld terugkrijgen. Ik kon dan ondertussen weer een nieuwe bestellen. Dat was volgens de meneer aan de telefoon veel sneller dan de koelkast te laten omruilen.
Nadeel daarvan was wel dat je dan nogmaals moet betalen, terwijl je dan moet wachten tot je geld terug gestort wordt van die andere koelkast.
Nu ik zag dat het allemaal meeviel, heb ik het retourneren laten annuleren. Ik hou hem toch maar, en doe wel een magneetje op die plek. Die zat overigens halverwege aan de zijkant.
Al met al vind ik dat de Mediamarkt het netjes opgelost heeft en hoop ik alleen nog wat terug te krijgen vanwege die deuk. Want hij hoort natuurlijk niet zo geleverd te worden.
In eerste instantie zou de Mediamarkt de koelkast weer ophalen, en zou ik mijn geld terugkrijgen. Ik kon dan ondertussen weer een nieuwe bestellen. Dat was volgens de meneer aan de telefoon veel sneller dan de koelkast te laten omruilen.
Nadeel daarvan was wel dat je dan nogmaals moet betalen, terwijl je dan moet wachten tot je geld terug gestort wordt van die andere koelkast.
Nu ik zag dat het allemaal meeviel, heb ik het retourneren laten annuleren. Ik hou hem toch maar, en doe wel een magneetje op die plek. Die zat overigens halverwege aan de zijkant.
Al met al vind ik dat de Mediamarkt het netjes opgelost heeft en hoop ik alleen nog wat terug te krijgen vanwege die deuk. Want hij hoort natuurlijk niet zo geleverd te worden.