LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koelkast gekocht bij Micro Electro beschadigd aangekomen.

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Kenju
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2008 10:37

Koelkast gekocht bij Micro Electro beschadigd aangekomen.

Ongelezen bericht door Kenju »

Beste mensen,

Vandaag heb ik mijn Amerikaanse koelkast binnengehad. Helaas moest ik er na nadere controle achter komen dat er enkele kleine beschadigingen aan mijn koelkast zaten. Een klein deukje (puntje) wat krasjes, en het afdekkapje van de linker handvat (gelukkig aan de onderkant) was gebroken. Ik uiteraard met Micro Electro gebeld, die me een korting wilde aanbieden van 40 Euro (zonder iets gechecked te hebben vreemd genoeg). Ik had volgens hen geen recht op meer omdat ik niet gekozen heb voor een verzekerde verzending.

Dit is helaas niet de eerste keer dat ik problemen heb met de verzending door MicroElectro. Eerder kocht ik daar een soortgelijke koelkast waar ik op de bon liet zetten dat hij zou worden geplaatst op de eerste etage. Bij het huis aangekomen lieten de bezorgers mijn dochter daar doodleuk staan en mocht ze de koelkast kennelijk zelf naar boven tillen. Ik heb toen de verzendkosten uiteindelijk wel teruggehad.

Wat vinden jullie van deze recente case? Is 40 Euro redelijk? Heb ik recht op een onbeschadigde koelkast? Alvast bedankt voor jullie racties...

Toolboy

Re: Koelkast gekocht bij Micro Electro beschadigd aangekomen.

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik zou als u het niet met het voorstel eens bent.
Uw eigen tussen persoon van uw inboedel verzekering inschakelen.
Immers toen de koop gesloten was behoorde de KK al tot uw inboedel.

sc6 T

Gesloten