Manchet/rubber wasmachine Samsung binnen 2 jaar kapot/brokkelt af. Natuurlijk garantie maar het repaircenter van Samsung kampt met grote storing, ik wacht al die tijd al op een oplossing. Ondertussen kan ik al niet wassen vanaf 23-01-23
Online te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem en waarschijnlijk in de wachtrij terecht kom....
Schandalig om je gebruikers zo in de was te zetten!
Mijn dochter heeft hetzelfde gehad bij haar Samsung wasmachine. Zij heeft contact opgenomen met de verkoper en deze heeft de manchet binnen 3 dagen vervangen.
Mijn dochter heeft hetzelfde gehad bij haar Samsung wasmachine. Zij heeft contact opgenomen met de verkoper en deze heeft de manchet binnen 3 dagen vervangen.
Manchet/rubber wasmachine Samsung binnen 2 jaar kapot/brokkelt af. Natuurlijk garantie maar het repaircenter van Samsung kampt met grote storing, ik wacht al die tijd al op een oplossing. Ondertussen kan ik al niet wassen vanaf 23-01-23
Online te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem en waarschijnlijk in de wachtrij terecht kom....
Schandalig om je gebruikers zo in de was te zetten!
Je moet je sowieso wenden tot de verkoper van de wasmachine. Met hem heb je een overeenkomst, en hij moet zorgdragen voor herstel binnen een redelijke termijn
Wat is de stand van zaken met 'm.n. LetMeRepair (de reparatiedienst van Samsung)?
Wij hebben problemen met een Samsung wasmachine (35 maanden oud toen het defect werd gemeld bij Samsung) met 5 jaar garantie vanuit Samsung, LetMeRepair kwam na ruim 5 weken (10 minuten binnen: bekeken factuur en garantiecertificaat én maakten filmpje en geluidsopnames).
Er werd gezegd: kapotte kogellager en als we komen om te repareren duurt dit 1 1/2 uur.
Om 2 1/2 dag later een factuur van 99,70 te sturen (=voorrijkosten) met de vermelding onherstelbaar te sturen.
We hebben direct contact opgenomen metSamsung die nu binnen 3 weken laat weten watSamsung gaat doen.