LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG-intellowave magnetron gaat uit zichzelf aan

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Naver

LG-intellowave magnetron gaat uit zichzelf aan

Ongelezen bericht door Naver »

Ongeveer drie en een half jaar geleden een LG-intellowave magnetron aangeschaft en binnen de garantieperiode defect. Het apparaat sprong uit zichzelf aan en uiteraard met niets er in. Ik werd er 's-nachts gelukkig wakker van omdat het apparaat nogal een harde piep toon geeft bij het aanslaan.
LG heeft toen de complete schakel-unit vervangen en het apparaat werkte vervolgens tot 15 januari 2012 normaal.
Op deze dag moest ik even in de keuken zijn en tot mijn verbazing stond weer de magnetron te draaien met niets er in en op de tijdklok nog 88 minuten en 15 sec te gaan. De magnetron was al zo heet, dat ik hem niet meer met blote handen kon vastpakken. Ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als ik een paar uur niet thuis was geweest. Vermoedelijk had de boel dan wel af kunnen branden.
Ik heb de klacht bij LG via e-mail ingestuurd en vermeld dat het mij niet om reparatie ging, omdat ik de magnetron zo wie zo niet meer vertrouw, maar louter om LG te informeren wat er met hun produkt kan gebeuren. Ik moest telefonisch kontakt opnemen en men vertelde mij een brief te sturen naar LG in Amstelveen.
Tevens heb ik vermeld, dat als hun technische dienst interesse had het apparaat te onderzoeken, ik het nog een poosje in mijn bezit zal houden.
Dit heb ik op 18 januari gedaan en tot op heden geen antwoord van LG.
Ik heb dan ook het vermoeden dat het LG geen barst interessert en vraag mij dus af of er misschien nog meer mensen zijn met soort gelijke klacht.

plumber

Re: LG-intellowave magnetron gaat uit zichzelf aan

Ongelezen bericht door plumber »

:mrgreen:
Laatst gewijzigd door plumber op 09 feb 2012 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Ik heb het al eerder gezegd:
LG is een cheap merk met weinig service.
Low quality, low service.
Snel zieltjes winnen met lage prijzen!
Veel klachten in de telecom, witgoed en bruingoedhandel.
Dit merk gaat het niet redden, onlangs hebben 45 vertegenwoordigers nog hun ontslag gekregen. Veel vakzaken doen geen zaken met dit merk, het wordt vooral door de ketens verkocht die nog niet weten wat ze verkopen maar vooral naar het makkelijk verkopen voor die prijs gaan! Consumenten in NL, trap hier niet in!

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

is idd een budget merk, heette vroeger Goldstar, je kunt er geluk mee hebben, maar de kans op pech is groter....

Naver

Ongelezen bericht door Naver »

Vandaag 9 feb. bericht van LG ontvangen betreffende de Intellowave Magnetron. LG wil het apparaat onderzoeken en gelijk omruilen voor een opvolgend type magnetron en hadden begrip voor mijn bezorgdheid.
Al met al toch een mooi gebaar van LG.

Gesloten