LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG Wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Girl_85
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2010 19:13

LG Wasmachine

Ongelezen bericht door Girl_85 »

Goedenavond,

Ik heb enorm veel problemen met de service van LG. Mijn wasmachine heeft nog 2 jaar garantie van de 3 jaar.

Ik heb onwijs veel gaatjes in mijn kleding en deze komen duidelijk door de wasmachine. Ze zijn een aantal weken geleden geweest om de wasmachine te maken, door het plaatsen van een nieuwe manchet, maar dat heeft niet geholpen. Bovendien is de machine belabberd in elkaar terug gezet. Na heel veel moeite van mijn kant om iemand te laten komen de machine fatsoenlijk in elkaar te zetten, ben ik toen gebeld dat ik een nieuwe zou krijgen.

Nu ineens is dat niet meer bekend bij LG en niemand kan me daar fatsoenlijk helpen of doorverbinden naar iemand die me wel kan helpen. Ook heb ik 2 brieven gestuurd, maar daar heb ik geen enkele reactie op gehad.

Ik kan nu al 4 maanden niet meer wassen :( . Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand dit probleem herkent, mogelijk met wat tips. Helaas heb ik nog geen rechtsbijstand verzekering, dus die kan ik nu niet inschakelen.

:)

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: LG Wasmachine

Ongelezen bericht door Rickyman »

Beste Girl,
Je moet echt zo snel mogelijk naar de winkelier waar je de LG hebt gekocht, Hij zal het moeten oplossen en als je al 4 maanden amper kan wassen zal hij toch echt met een oplossing moeten komen. Je hebt niets met LG te maken dus laat je hiervoor niet verleiden. Op naar de winkel en met spoed een deugdelijk apparaat eisen. Blijf wel vriendelijk dan gaat het veel sneller/beter,
Succes
Rick

Gesloten