2 jaar (13 december) geleden heb ik (volgens de verkoper) een mercedes onder de koelkasten gekocht, een liebherr. In deze winkel hebben we in een keer al onze electrische apparaten gekocht voor ons nieuwe huisje. 31 december 2004 is de koelkast gestopt met koelen. Na een telefoontje met de winkel kunnen ze pas morgen (dinsdag) komen repareren. De garantie is dus nipt verlopen.
Het is maar goed dat het koud is buiten zodat ik alle spullen buiten kan zetten maar dit is toch geen service of wel? Geen reserve koelkast.
Welke rechten heb ik? Een koelkast kan na na 2 jaar toch niet ophouden met koelen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] liebherr koelkast
Re: liebherr koelkast
Geachte lezer
Ik ga er vanuit dat uw thermostaat kapot is .
Dit gebeurt spontaan kan na 1 jaar maar ook pas na 50 jaar gebeuren .
In uw geval is 2 jaar erg kort en vind ik persoonlijk dat het voor rekening van de verkoper is ,De arbeidsuren bedoel ik hiermee verder kunnen zij u om een bijdrage vragen .
Ook in een liebherr gaat over het algemeen een universele thermostaat en deze hoet niet meer te kosten dan 35 euro.
vrgr Tim
Ik ga er vanuit dat uw thermostaat kapot is .
Dit gebeurt spontaan kan na 1 jaar maar ook pas na 50 jaar gebeuren .
In uw geval is 2 jaar erg kort en vind ik persoonlijk dat het voor rekening van de verkoper is ,De arbeidsuren bedoel ik hiermee verder kunnen zij u om een bijdrage vragen .
Ook in een liebherr gaat over het algemeen een universele thermostaat en deze hoet niet meer te kosten dan 35 euro.
vrgr Tim
Re: liebherr koelkast
Mijn prostaat is ook niet meer helemaal jofel maar die kun je niet vervangen voor € 35,00. Helaas