LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MediaMarkt Trio Combi Magnetron van Inventum

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
cathand
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 aug 2012 17:55

MediaMarkt Trio Combi Magnetron van Inventum

Ongelezen bericht door cathand »

Geachte mevrouw, heer,
Maandag j.l. hield onze Samsung TrioCombiMagnetron er mee op. Reageerde nergens op.
Ongeveer 3 1/2 jaar oud.
Op internet gekeken naar beste TrioCombiMagnetron, jawel , bij de MediaMarkt in Breda , zijn correct geholpen door een medewerkster, heeft ons alles uitgelegd, en zei deze dame : Inventum geeft 5 jaar garantie ! Niks mis mee nietwaar ?!
Wij trots na aankoop oven naar huis, beschrijving doorgenomen, doekje eventjes er door heen gehaald, ons broodje ( moest nog afgebakken worden na rijs proces).na de voorwarm minuten ( wij vonden wel dat de motor of ventilator wel ERG veel lawaai maakte, we wachten even af,geluid bleef) in de nieuwe oven, en voila naar tig......min. piepje broodje is gereed !
Mooi toch ? Nee jammer , als dit telkens zo'n herrie maakt dan zou ik dit product willen terug brengen.
We hebben vanochtend de MediaMarkt in Breda gebeld, stem aan de tel. uitgebreid ons verhaal verteld, antwoord: U had eerst in de winkel het app. moeten kontroleren ???!
KOOP = KOOP zei de stem aan de andere kant van de tel. staat ook zo in de Wet.
Verbijsterd kijkt mijn man mijn kant op , en wat NU ??
Zitten we met een oven waar ik niet tevreden over ben.
Heb wel naar de Klantenservice van Inventum gemaild, maar nog geen reactie, komt nog hoop ik.,
met een oplossing.
MediaMarkt / Kruisvoort 14 in Breda U begrijpt dit is eens en voor altijd de LAATSTE keer dat wij daar binnen lopen.
Ben erg teleurgesteld.

Ter info : zie bericht helemaal onderaan.
Laatst gewijzigd door cathand op 09 dec 2015 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: MediaMarkt Trio Combi Magnetron van Inventum

Ongelezen bericht door olaf79 »

Tsja volgens hun reclame moet u er gewoon een nachtje blijven slapen en dan alle producten uitproberen. Zullen ze vast op prijs stellen.

Of die ventilator zo'n hard geluid hoort te maken kan ik niet beoordelen, mogelijk is het apparaat gewoon defect en kunt u via de wet (die kennen ze namelijk zo goed) gewoon een nieuwe krijgen.

Brahms
Berichten: 3156
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: MediaMarkt Trio Combi Magnetron van Inventum

Ongelezen bericht door Brahms »

Terug kunnen brengen van een goed apparaat is inderdaad nog altijd een gunst, geld retour al helemaal.

Wat het lawaai betreft, dat kan twee dingen zijn: Het apparaat maakt het normaal geluid, of het apparaat is defect. "Normaal" kan daarbij best anders of luider zijn dan uw vorige apparaat.

Anderzijds, even een magnetron uitproberen in een winkel, net als heel veel andere producten welke ze bij MediaMarkt verkopen, komt nooit veel trecht en wordt eigenlijk ook nooit gedaan.
Showmodellen zijn vaak niet aangesloten, de omgeving is ook heel anders dan thuis.

Dus om kort te gaan, is het apparaat defect of slechts wat anders van geluid ?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: MediaMarkt Trio Combi Magnetron van Inventum

Ongelezen bericht door renewouters »

Dat is het nadeel van kopen bij een dozenschuiver. Echt proberen is er niet bij. Helaas zijn de meeste speciaalzaken er niet meer omdat we het met z'n allen zo makkelijk vinden om onze spullen bij grote zaken als de Mediamarkt te halen.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: MediaMarkt Trio Combi Magnetron van Inventum

Ongelezen bericht door olaf79 »

renewouters schreef:Dat is het nadeel van kopen bij een dozenschuiver. Echt proberen is er niet bij. Helaas zijn de meeste speciaalzaken er niet meer omdat we het met z'n allen zo makkelijk vinden om onze spullen bij grote zaken als de Mediamarkt te halen.
Het is ook best wel makkelijk. Alles onder 1 dak. Veel merken en types. Goede openingstijden.

Tsja elk voordeel heb zn nadeel.

cathand
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 aug 2012 17:55

Re: MediaMarkt Trio Combi Magnetron van Inventum

Ongelezen bericht door cathand »

Hartelijk dank allemaal voor het reageren op mijn berichtje.
De doos waarin de Trio Combi Magnetron in zat was dicht geplakt, m.a.w.zo uit de FABRIEK.
misschien al kapot ???? hij is splinter nieuw !!!

Onze vorige Samsung Trio Combi Magnetron was geruisloos, tja die hield
er op maandagochtend gewoon mee op. die was 3 1/2 jaar oud......leven
wij dan toch echt in een WEGGOOI maatschappij....nee toch zeker !!!
Denk dat we allemaal toch moeten sparen om iets degelijks te kopen.
Niet waar ?

Wens U allen een fijne december maand, en een super mooi 2016.


Ter Info
Dinsdag j.l. 08 dec 2015 kregen wij een telefoontje van een Medewerkster van de MediaMarkt/Breda, ze hadden mijn "klacht" gelezen, en mogen onze Inventum Trio Combi Magnetron terug brengen, en hebben ons geld terug gekregen.
Hartelijk dank MediaMarkt/Breda , Klasse !! We zijn een tevreden klant.

Gesloten