LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Miele stofzuiger
Miele stofzuiger
Ik heb sinds nov. 1999 en Mile airclean Stofzuiger. ik heb drie honden dus iedere dag stofzuigen. De slang moet is dan ook vaak uit de stang halen om er een ander mondstuk op te zetten of de haren die op de borstel zitten eraf te halen. Doordat deze handeling vaak gebeurd, is de bovenkant van het slangmondstuk al zover afgesleten, dat het klisysteem dat in de stang zit niet meer werkt. Slang schiet er dus zomaar uit. Gemaild naar Miele, het verhaal uitgelegd en ik werd vanmorgen door Miele gebeld. Ik moet slang en stang opsturen om te zien wat er aan de hand is. Ja dat kan dus niet ik heb geen twee stofzuigers, wie wel? Ja dan is het jammer, maar kan men niets voor mij doen. Goede service niet waar? Wie heeft ditzelfde probleem met deze stofzuiger?
Re: Miele stofzuiger
ik snap uw probleem maar het is niet Miele die dit direct kan verhelpen. voor stofzuigers geldt dat er geen garantie wordt gegeven op slijtgevoelige onderdelen. dat dit bij u het geval is is uiterst vervelend maar ik weet zeker dat u de beste stofzuiger heeft (miele)! het is vervelend maar ik denk dat u het beste een nieuw onderdeel kunt kopen en vervolgens de boel opsturen. dan heeft u nog een kans om de nieuwe onderdelen te krijgen zodat dit voor een volgende keer ook weer geregeld is. miele is daarin zeker de beroerdste niet!