Mijn W5260 WPS heeft een kleine oneffenheid op de zijkant. Dit zag ik na 2 dagen. Omdat ik niet wil meemaken dat er vanuit dit plekje na een aantal jaar roestvorming ontstaat wilde ik dit aankaarten bij m'n vakhandelaar.
Hiervoor waren 6 e-mailtjes + 1 telefoontje nodig voordat ik uiteindelijk een briefje van Miele kreeg of ik Miele wilde bellen voor een afspraak. Mijn ervaring met mijn VAKHANDELAAR is dus niet geweldig.
Vanmorgen (3 weken later inmiddels) was de afspraak maar de monteur had nog geen nieuwe zijkant bij zich terwijl ik daar tijdens telefoontje wel om vroeg! Daar heb ik dus een hele morgen tussen 8.00 -13.00 uur voor moeten vrij houden en moet nu weer een afspraak maken en waarschijnlijk weer een heel dagdeel beschikbaar zijn.
Het komische is dat ook de monteur niet uit "W5260 WPS" kan opmaken om welke machine het precies gaat:
Deze ene machine heeft dus tenminste 4 verschillende type aanduidingen maar dat is nog niet alles want er zijn ook nog eens variaties in de hoek van het bedieningspaneeltje: 45- en ik dacht 30 graden! Hij moest uitgebreid zoeken in z'n laptop, ging toen weer even kijken naar m'n machine en wist uiteindelijk (hoop ik) om welke machine het gaat.
Monteur half uur in huis gehad. (Handige, rare jongens die Romeinen
Miele producten zouden dus denk ik wat goedkoper kunnen zijn:
Nu moet er nl. onnodig weer iemand mij telefonisch te woord staan voor een afspraak en moet er voor de tweede keer een monteur langskomen met een grote bestel auto. Gezien over alle landen waar Miele opereert levert dit dus veel onnodige extra kosten met zich mee wat uiteindelijk de consumenten met z'n allen moeten opbrengen.
(plus de milieuvervuiling van alle extra rijdende diesel bestel auto's)
Maar verder wel een super de luxe wasmachine tot nu toe!
(1 minpuntje: er blijft na een wasbeurt een beeetje water liggen bij de opening van de trommel zodat je eerste uit te nemen wasgoed weer beetje nat wordt. Hebben andere gebruikers van deze machine dit ook?)