LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] miele wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
zonnetjes

miele wasmachine

Ongelezen bericht door zonnetjes »

Ik heb in januari 2004 een miele wasmachine gekocht tot nu toe is er 4 keer een monteur langs moeten komen om hem te repareren en het is nog niet goed gebeurd.Ik heb ook nog extra garantie van 10 jaar op zitten. Ik wil geen monteur meer langs maar dat het geruild wordt.Mijn vraag is kan dat en zo ja hoe moet ik dat doen.

Scara

Re: miele wasmachine

Ongelezen bericht door Scara »

Neem contact op met Miele, consumenten belang.
0347-378887
Leg het probleem voor en dat je het vertrouwen in dit apparaat
kwijt bent, maar nog wel vertrouwen in het merk Miele .

Waarschijnlijk dien je een kleine bijbetaling te doen, daar het apparaat
1 jaar oud is ( Dus je hebt er toch 1 jaar gebruik van gemaakt)
Zal me ook niets verbazen indien Miele de gehele kosten op zich neemt.

Succes

( Verhaal gaat niet op als je dit apparaat via internet heb gekocht )

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

hoi
Zowiezo ben ik het met scara eens .
Maar er kan wel 4 keer een monteur langs komen wat waren dan de 4 problemen ?,of was het er maar 1 en is deze daar 4 keer voor aangeweest.

ricardo1

Ongelezen bericht door ricardo1 »

He he.... eindelijk iemand met een Miele wasmachine die wel problemen heeft... Pfff...

Maar nu even serieus.... Inprincipe hoef je met een nagelnieuwe machine niet te accepteren dat ie keer op keer gerepareerd wordt. U mag eisen dat ie vervangen wordt voor een NIEUWE van het zelfde type of minimaal een gelijkwaardige. Maar ik zie net dat ie al 1 jaar en 3 maanden oud is, dus dat verhaal gaat misschien nu niet meer op. U hoeft overigens zich niet uitsluitend tot Miele te wenden, U kunt ook de winkel die de machine heeft gelevert aan spreken. Zijn moeten uw klacht in behandeling nemen. U kunt aangeven dat u geen vertrouwen meer hebt in de machine en dat u een andere wenst.
Nou ben ik wel benieuwt wat er precies aan mankeerde?

zonnetjes

Ongelezen bericht door zonnetjes »

De 1e probleem was dat de manchet is verkruimeld na een wasbeurt, toen problemen met afvoer wasmachine en dit was ook tevens de 3e en de 4e keer de zelfde probleem ik heb gisteren avond een ander probleem bij gekregen.Vandaag heb ik met miele gebeld naar de telefoonnr. die Scara gaf thanks zij hebben mij naar de winkel verwezen,toen heb ik die gebeld volgens hun moet miele het zelf ervoor zorgen hoe de probleem opgelost wordt maar daar was ik niet mee eens ik had hem immers daar gekocht dus moest ik dan maar een brief schrijven naar consumenten belang van hun. Dus is het nu afwachten.Maar ik wil jullie wel bedanken voor jullie reactie.

groetjes,
Mien

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

zonnetje, als ik jou was ging ik als een donderwolk naar die zaak terug en zou ik eisen dat er iets aan gedaan werd. Maak stampij waar andere klanten bij staan en ze zullen je wel heel snel te woord gaan staan. Eis een oplossing ook al betekent dat deze zaak ZELF contact op gaat nemen met Miele en zo t probleem oplost. Laat u niet afschepen want bellen en schrijven dat helpt echt geen bal.
U heeft waarschijnlijk een 'maandag-morgen' wasmachine.

sasja

Ongelezen bericht door sasja »

Tjee, volgens mij heb je bij een aankoop vanaf jan 2002 2 jaar volledige garantie op reparties. En op de uitgevoerde rep. 1 jaar garantie. En ook geldt volgens mij dat als een storing 3x terugkomt en de servicemonteur kan het nog niet naar behoren herstellen, de eigenaar van t toestel een nieuwe kan eisen, van de fabrikant of van de leverancier. Hangt af wie de service uitvoert. :?

Garantiebepalingen zijn lastige kwesties, maar denk erom als consument moet je je niet al te lang laten afschepen!!!Een keer is de maat vol. Toch? :wink:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg ik weet niet wat je met die wasmachine hebt gedaan: heb je er een olieton in leeggegooid of zo? of heb je er chemisch afval in weggespoeld?????

Een miele stuk, zo snel? Ik kan het me gewoonweg niet voorstellen dat het je eigen schuld niet is.

nagelnieuwe
- moet hagelwit zijn man!

Benieuwt = benieuwd...!

Leer Nederlands!
Of ga carten! :)

Gesloten