LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moderne ovens en grillen

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
visje

Moderne ovens en grillen

Ongelezen bericht door visje »

Ik ben een echte kipliefhebber, en ik kan mezelf echt verwennen met een heerlijk gegrild kippetje van het spit.
Nou ga ik volgend jaar verhuizen en dan krijg (koop) ik ook een nieuwe keuken. Met een nieuwe grote oven. Maar al die ovens hebben 'circulatiegrill' en ik zie nergens staan dat er nog een spit bij zit? Bestaat dat niet meer? Of staat het er gewoon niet bij, maar zit het er wel in? En krijgt de kip met een braadslede wel mooi rondom een krokant velletje?

bot321

Re: Moderne ovens en grillen

Ongelezen bericht door bot321 »

Ga eens kijken bij Gamma en Praxis ovens
genoeg zit altijd wel wat bij voor U.
Bij de koop van de keuken kunt U gewoon de
oven eisen die U wilt.

S.

Ongelezen bericht door S. »

Ik heb ook een tamelijk nieuwe oven (van atag) en daar zit nog gewoon zo'n spit bij hoor.
Heb hem alleen nog in de verpakking. :oops:

janf

Ongelezen bericht door janf »

Heb al een tijdje een moderne oven met circulatie grill en hetelucht etc.
Daarvoor had ik een oven met grill en spit, de gegrilde kippetjes zijn met mijn moderne oven zonder spit veel lekkerder omdat je ook beter de temperatuur kan regelen zodat het krokante niet te krokant wordt (zwart) In de gebruiksaanwijzing van de oven staan meestal ook hoe je sommige gerechten het beste klaar kan maken, en de beroemde gegrilde kip staat er altijd in.
:lol:

visje

Ongelezen bericht door visje »

Super, dankjewel! Hier heb ik heel veel aan!

Gesloten