LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nespresso, DE, L'or, cups cups cups

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
thestefke
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2011 17:24

Nespresso, DE, L'or, cups cups cups

Ongelezen bericht door thestefke »

Dag, ik heb me hier zojuist aangemeld omdat ik een vraag heb over koffie(cups).. Wij hebben thuis nu namelijk een (te) grote koffiemachine, lekkere koffie, maar ik kan geen bord meer kwijt. Dus ik wilde zo'n cupjes-apparaat aanschaffen, maar aangezien ik vrij veel koffie drinken, zouden de kosten dan wel erg hoog worden... Nou raadde iemand me deze site over Nespresso cups aan, en dat zou een soort vergelijker zijn... Maar ik kan daar niet echt een goed beeld krijgen van wat nou lekker (en betaalbaar) is en wat niet... Tevens vraag ik me af in hoeverre deze site wel onafhankelijk is!! Zouden jullie mij wat meningen/ervaringen met mij willen delen? Bij voorbaat dank en tot lezens! Groetjes, Stef

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: Nespresso, DE, L'or, cups cups cups

Ongelezen bericht door jackvdW »

thestefke schreef:Dag, ik heb me hier zojuist aangemeld omdat ik een vraag heb over koffie(cups).. Wij hebben thuis nu namelijk een (te) grote koffiemachine, lekkere koffie, maar ik kan geen bord meer kwijt. Dus ik wilde zo'n cupjes-apparaat aanschaffen, maar aangezien ik vrij veel koffie drinken, zouden de kosten dan wel erg hoog worden... Nou raadde iemand me deze site over Nespresso cups aan, en dat zou een soort vergelijker zijn... Maar ik kan daar niet echt een goed beeld krijgen van wat nou lekker (en betaalbaar) is en wat niet... Tevens vraag ik me af in hoeverre deze site wel onafhankelijk is!! Zouden jullie mij wat meningen/ervaringen met mij willen delen? Bij voorbaat dank en tot lezens! Groetjes, Stef
persoonlijk vind ik de nespresso het lekkerst, maar die hebben dan ook al even de tijd gehad om het te kunnen perfectioneren en ze hebben ontelbaar veel smaken. aan de andere kant denk ik dat als de douwe egberts e.d. wat langer op de markt zijn, deze ook gewoon degelijk gaan worden. en die zijn wel iets betaalbaarder... even wachten nog dus!

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: Nespresso, DE, L'or, cups cups cups

Ongelezen bericht door jackvdW »

Ter toevoeging, kwam wat tests tegen op een youtube kanaal:

l'or vs nespresso
l'or vs nespresso 2
koffie vs nespresso

Gesloten