Nieuwe AEG stofzuiger dezelfde maand defect

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
dRobje

Nieuwe AEG stofzuiger dezelfde maand defect

Ongelezen bericht door dRobje »

In december AEG VX82-1-5DB type ZNZ2 gekocht. Redelijk dure stofzuiger (€279,-).

De eerste drie weken ging alles prima. Fijne stofzuiger! Toen ging het lampje aan "stofzak vol (S-BAG)".

Weggebracht voor reparatie, leverancier wist het ook niet, opgestuurd naar AEG. Na twee weken retour gekomen met opmerking "het lampje brandt altijd, als het gaat knippen is de stofzak vol". Helaas kent AEG haar producten kennelijk niet. In de handleiding staat dat het lampje brandt als de stofzak vol is. Ongelooflijk wat een slechte service bij AEG. Daarnaast viel er een stukje plastic uit de pistoolgreep voor het aan/uit lampje. Dus maar weer weggebracht voor reparatie en op laten sturen naar AEG.

rwolters

Re: Nieuwe AEG stofzuiger dezelfde maand defect

Ongelezen bericht door rwolters »

Heb je de filters ook schoongemaakt zoals in de handleiding staat?

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Heb het zelfde met onze Philips voor de boven verdieping, maar hij blijft gelukkig wel zijn werk doen. We negeren het lampje en houden zelf even goed in de gaten of de zak vol is. Ok deze is 2 x terug geweest.

dRobje

Ongelezen bericht door dRobje »

Nevyn schreef:
29 jan 2025 12:38
Heb het zelfde met onze Philips voor de boven verdieping, maar hij blijft gelukkig wel zijn werk doen. We negeren het lampje en houden zelf even goed in de gaten of de zak vol is. Ok deze is 2 x terug geweest.
Jeetje. Dat is niet erg hoopvol. Dank voor je bericht. :)

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

rwolters schreef:
29 jan 2025 12:27
Heb je de filters ook schoongemaakt zoals in de handleiding staat?
Na drie weken gebruik...?

Mijn AEG stofzuiger gaat al weer een paar jaar probleemloos mee, en de voorganger (ook een AEG) staat in de garage voor de auto. En ook die zuigt nog als een malle.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

dRobje schreef:
29 jan 2025 11:25
....Redelijk dure stofzuiger (€279,-)
Wat een prijs voor een apparaat welke al een eeuwen geleden is uitgevonden en waarvan de technische ontwikkelingen geheel stil staan.
Onze extreem analoge Ruton van ruim 30 jaar oud koste destijds zo'n 50 gulden en zuigt het tapijt bijna van de vloer.
Elke twee maanden de zak even leegmaken, wat daar soms allemaal inzit, heel interessant......
Dus weg met die snufjes, back to de basis.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Stil heeft gestaan? Ik keek pas op het werk mee met de baas hoe de stofzuiger uit zichzelf door het huis ging en de boel deed stofzuigen. Waar het nodig was ging ie terug naar het station, deed de dweilpads eronder en dweilde ook nog. Dat vind ik best een technische ontwikkeling.

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Nijogeth schreef:
30 jan 2025 08:31
Stil heeft gestaan? Ik keek pas op het werk mee met de baas hoe de stofzuiger uit zichzelf door het huis ging en de boel deed stofzuigen. Waar het nodig was ging ie terug naar het station, deed de dweilpads eronder en dweilde ook nog. Dat vind ik best een technische ontwikkeling.
Serveerde hij ondertussen ook nog een drankje ?

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nou, ik zag dat er wel een robotstofzuiger met arm is. Wie weet kun je die zo programmeren dat ie een drankje voor je kan inschenken.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

En mimi rijdt altijd mee. Ze ergert zich als Robbie onder de bank doorrijdt. Robbie is 10,5 cm hoog!

Plaats reactie