LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nordland wasmachine type wvl 2012El
-
nordland wasmachine type wvl 2012El
Vijf jaar geleden heb ik een Nordland wasmachine gekocht en ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Alleen is sinds gisteren mijn machine kapot gegaan en nadat ik een ochtendlang van het kastje naar de muur ben gestuurd om een afspraak te maken via IT's, wat nog steeds niet gelukt is, heb ik nu aan jullie de volgende vraag:
Mijn machine is middenin een wasbeurt gestopt met wassen en sindsdien kan ik de wasmachine nog wel aanzetten maar kan ik geen programma meer selecteren.
Wie weet waar dat aan ligt en waar zou ik eventueel het onderdeel kunnen aanschaffen?
Alvast mijn hartelijke dank voor jullie reacties!!!
Alleen is sinds gisteren mijn machine kapot gegaan en nadat ik een ochtendlang van het kastje naar de muur ben gestuurd om een afspraak te maken via IT's, wat nog steeds niet gelukt is, heb ik nu aan jullie de volgende vraag:
Mijn machine is middenin een wasbeurt gestopt met wassen en sindsdien kan ik de wasmachine nog wel aanzetten maar kan ik geen programma meer selecteren.
Wie weet waar dat aan ligt en waar zou ik eventueel het onderdeel kunnen aanschaffen?
Alvast mijn hartelijke dank voor jullie reacties!!!
Re: nordland wasmachine type wvl 2012El
@bakkertje39
Van belang is dat u meer info over de storing verstrekt.
Dagelijks maak ik mee(bv) dat gebruikers niet eens weten dat het filter met regelmaat moet worden gecontroleerd.
T
Van belang is dat u meer info over de storing verstrekt.
Dagelijks maak ik mee(bv) dat gebruikers niet eens weten dat het filter met regelmaat moet worden gecontroleerd.
T
-
De wasmachine heeft ongeveer de helft van het programma gedraaid want de wasverzachter zat nog in het doseerbakje.
Ik merkte pas dat er iets aan de hand was toen ik de deur wilde openen en ik het wasgoed nat aantrof in de machine. Eerst dacht ik nog dat één van de kinderen de machine uit had gedaan want dat doen ze wel vaker als hij klaar is. De stoppen zijn niet doorgeslagen en toen ik de machine weer aan wilde zetten ging wel het lichtje van de draaiknop branden maar op het display, wat de tijdsduur aangeeft, viel niets meer af te lezen. Wat ik ook probeer hij schakelt niet naar een programma toe en doet helemaal niets meer behalve dat ene lichtje.
Ik hoop hiermee voldoende info te hebben gegeven.
Ik merkte pas dat er iets aan de hand was toen ik de deur wilde openen en ik het wasgoed nat aantrof in de machine. Eerst dacht ik nog dat één van de kinderen de machine uit had gedaan want dat doen ze wel vaker als hij klaar is. De stoppen zijn niet doorgeslagen en toen ik de machine weer aan wilde zetten ging wel het lichtje van de draaiknop branden maar op het display, wat de tijdsduur aangeeft, viel niets meer af te lezen. Wat ik ook probeer hij schakelt niet naar een programma toe en doet helemaal niets meer behalve dat ene lichtje.
Ik hoop hiermee voldoende info te hebben gegeven.
@bakkertje39
Ik lees niets over filter controle ,als deze verstopt is /zit komt dit overeen met de storing. T
Ik lees niets over filter controle ,als deze verstopt is /zit komt dit overeen met de storing. T
-
De filter bedoel je daarmee dat laatje wat aan de voorkant van de wasmachine zit en waar ik het water ook uit kan laten lopen? Of moet ik dan in de binnenkant van de wasmachine zijn.
Dat laatje/sleefje maak ik regelmatig schoon en die is niet verstopt.
Dat laatje/sleefje maak ik regelmatig schoon en die is niet verstopt.
-
Hallo,
Deze machine's kampen nogal eens met een defecte "print"
haal deze er maar eens uit en zoek naar "zwarte sporen"
Dan is er een slecht contact geweest.
Let op onderdelen schaars leverbaar fabriek is nordland is failliet
Succes
Deze machine's kampen nogal eens met een defecte "print"
haal deze er maar eens uit en zoek naar "zwarte sporen"
Dan is er een slecht contact geweest.
Let op onderdelen schaars leverbaar fabriek is nordland is failliet
Succes
-
Dank je wel voor de tip maar ook aan de printplaat is niets te zien.
Door de vele negatieve berichtgevingen op internet over nordland en vooral over de service die ze verlenen heb ik besloten om maar een nieuwe wasmachine te kopen. Misschien had hij nog wel gemaakt kunnen worden maar ik heb geen tot weinig vertrouwen meer in het merk.
Door de vele negatieve berichtgevingen op internet over nordland en vooral over de service die ze verlenen heb ik besloten om maar een nieuwe wasmachine te kopen. Misschien had hij nog wel gemaakt kunnen worden maar ik heb geen tot weinig vertrouwen meer in het merk.
De service van Nordland wordt niet meer gegeven door de bedrijven waar u over gelezen heeft.
Aangezien de importeur en service afdeling van de "oude" Nordland machine's begin van het jaar failliet is gegaan.
De service op "oude" nordlands is overgenomen door: has = huishoudelijke apparaten service www.hasmail.nl
Alle type's die na Januari 2008 geleverd zijn is bovenstaande niet van toepassing deze service wordt door Electrolux gegeven.
Aangezien de importeur en service afdeling van de "oude" Nordland machine's begin van het jaar failliet is gegaan.
De service op "oude" nordlands is overgenomen door: has = huishoudelijke apparaten service www.hasmail.nl
Alle type's die na Januari 2008 geleverd zijn is bovenstaande niet van toepassing deze service wordt door Electrolux gegeven.
-
koop een zanussibakkertje39 schreef:Dank je wel voor de tip maar ook aan de printplaat is niets te zien.
dit is mij 2e de eerste is 17 jr geworden
mijn 2e is nu 8 jaar
en nooit geen trammelant
vind zanussi een heel fijn merk