LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook dezelfde strepen

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
gerard058

ook dezelfde strepen

Ongelezen bericht door gerard058 »

Dag lotgenoten,

Heb ook van die zwarte strepen op mijn beeldscherm!
heb na het lezen van dit forum maar eens gebeld met philips
ben benieuwd wat eruit gaat komen.
heb hem gekocht toen ie net uit was dus rond de 2500 euro
dan mag je er toch wel iets van verwachten lijkt me maar als ik deze verhalen lees dan heb ik er een hard hoofd in.
maar goed we wachten af geef ze bij philips nog het voordeel van de twijfel zal nu gebeld worden door de technische dienst die zal toch hopelijk wel zeggen dat dit een bekend probleem is?
voor de telefoon bij philips wisten ze niet van dit probleem en zeiden ze dat ik een forum maar niet serieus moest nemen daar schrijven alleen maar klagers en ontevreden mensen hen mening op.
dus kortom wij nederlandse mensen die een philips product kopen (is voor mij belangrijk dat het een nederlands bedrijf is) worden maar afgeschilderd als mensen die klagen en geen terechte klacht hebben.

wordt vervolgt....

Frans75

Re: ook dezelfde strepen

Ongelezen bericht door Frans75 »

Philips heeft de afgelopen jaren kwalitatief ondermaats gepresteerd (iig qua lcd-tv's en Blu-Ray spelers).
Dat hoef je niet op mijn woord te nemen, maar vraag het maar aan een willekeurige verkoper.

Persoonlijk zie ik de oorzaak in de verschuiving van de productie- en de assemblagelijnen van intern naar extern.

Gesloten