Wat een waardeloos apparaat is dat zeg !!
Elke keer hetzelfde probleem, hij blijft maar pompen is inmiddels al 3x teruggeweest voor hetzelfde probleem!
Mijn advies: NIET KOPEN !!! WAARDELOOS APPARAAT !!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Geplaatst op 22 Nov 2006 13:53 door Atmoz
De Perfect Draft (mooi ding trouwens!!) staat d'r maar wat stof te happen. Vandaar dat ik hem ook ga verkopen binnenkort.
Geplaatst op 23 Nov 2006 14:06 door Martin1976
--------------------------------------------------------------------------------
Velen weten het misschien niet meer, maar de supermarkten en slijterijen verkopen ook nog gewoon kratjes bier. Je legt gewoon een paar flesjes koud, dop eraf en genieten maar! Geen gemier met lekkende vaatjes of kapotte pompen, gewoon een simpel flesje lekker bier!
(bespaart nog een hoop aan energiekosten ook, om zo'n bierinstallatie koel te houden)
Heb ik ook gedaan hoor maar je krijgt erGeplaatst op 23 Nov 2006 22:09 door Chrisje1
--------------------------------------------------------------------------------
Er zijn volgens mij site's op internet te vinden om deze fustjes na te vullen met gewoon flesse bier!,
M.a.w. fustje omspoelen en een aantal flesjes bier in het fustje gieten tot deze vol is!,
Het fustje in de koelkast lekker laten afkoelen en dan in de Perfect Draft, of Beertender!,
We blijven Hollanders!,
!Geplaatst op 24 Nov 2006 08:24 door Martin1976
'k krijg helaas m'n vrouw niet overtuigd om er eentje te kopen dus 'k houd het nog even op m'n flesjes. Maar zelf je biertjes tappen thuis heeft wel wat
Dan moet je die zak die erin zit ook eruit halen. dan gaat d'r nog meer in dan de standaard vatenHeb ik ook gedaan hoor maar je krijgt er
hooguit 2½ liter in en is ook niet zo lekker.
Gewoon kopen en zeggen dat'ie gratis was bij een pakje boter ofzo. D'r moet toch wel een oplossing te vinden zijn lijkt me. Als je het graag wilt, wie is je partner dan om nee te zeggen? Succes ermee'k krijg helaas m'n vrouw niet overtuigd om er eentje te kopen dus 'k houd het nog even op m'n flesjes. Maar zelf je biertjes tappen thuis heeft wel wat!
ik kan het eens proberen, onze huidige wasmachine doet het nog maar misschien kan ik dat ook wel even regelenTip voor je Martin 1976.
Gewoon zeggen dat je een beertender te koop weet
met een gratis wasmachine er bij.Kost wel 900 euro
maar misschien trapt je vrouw er in.