LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips Saeco Xelsis garantievoorwaarden

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Kiersje

Philips Saeco Xelsis garantievoorwaarden

Ongelezen bericht door Kiersje »

Onze Seaco was defect. Maakte al eentijde melding "vulling watercicuit" en na enige tijd foutcode E05. Philips customer care gebeld dien me doorverwees naar E-Care. Apparaat daar gebracht inclusief aankoopbon. Deze waren ze later weer kwijt maar via Email een kopietje gestuurd. Na Anderhalve week bericht dat het apparaat klaar was en of ik maar even €102,- over wilde maken voor de reparatie ( vervangen boiler).Het apparaat was nl drie weken uit de garantie. Een apparaat van €1750,- mag toch wel langer heel blijven dan twee jaar en drie weken zeker in een huishouden van twee werkenden ( dus niet al te veel gebruikt) ? Contact gehad met Philips Customer Care maar regels zijn regels en de garantietermijn is twee jaar. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met het stikt hanteren van de garantievoorwaarden door Philips? Hoewel ik het een fantasties apparaat vind denk ik niet dat ik de volgende keer nog een product koop van Philips.

PhilipsCare_NL

Re: Philips Saeco Xelsis garantievoorwaarden

Ongelezen bericht door PhilipsCare_NL »

Beste Kiersje,

Goed dat je dit post, zodat ik dit voor je kan uitzoeken. We proberen elke zaak individueel te bekijken, zeker als een apparaat net buiten de garantie valt. Zou je me via een priveberichtje hier je contactgegevens (e-mailadres en adres) kunnen sturen samen met het referentienummer van de reparatie? Dan ga ik nakijken wat er precies waarom is besloten.

Ik hoor het graag.
Met groet,
Jeroen
Philips Webcare

AlvD

Re: Philips Saeco Xelsis garantievoorwaarden

Ongelezen bericht door AlvD »

Herkenbaar verhaal met onze eigen Xelsis. Deze lekt en werd zogezegd "gemaakt" maar niets leek minder waar. Na terug komst ging het lekken na enige tijd door met computer storingen als gevolg. Wederom opgestuurd en wij krijgen ook het verzoek even 115€ over te maken!! Zo'n duur apparaat zou langer mee moeten kunnen gaan en zou sowieso na reparatie deugdelijk moeten zijn. Zeer zeer slechte service. Wij wachten nu sinds februari 2015 nog op onze Xelsis gezien er geen oplossing komt.

Gesloten