Alle lof uitingen ten spijt hier op dit forum over de service van Philips.
ik heb diverse malen gebelt met de service dienst voor het vervangen van het bij mij al 3 keer in twee jaar kapot gegane afdicht rubber, ze zullen telkens terug bellen wat zelden gebeurt , ook word het rubbertje niet opgestuurt en zeker niet kosteloos.
Voor mij de 2 slechte ervaring met onze nationale trots.
Heb besloten om de senseo maar weg tegooien dus einde ergernis.
Heb nog wel een nieuwe slogan voor Philips.
Hoe moeilijk kun je het maken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips senseo
Re: Philips senseo
Sorry me no understand.
Het rubber is voor een paar euro te verkrijgen bij een europart onderdelenshop.
Zo wordt dus ook de wegwerpcultuur in stand gehouden.
Tim
Het rubber is voor een paar euro te verkrijgen bij een europart onderdelenshop.
Zo wordt dus ook de wegwerpcultuur in stand gehouden.
Tim
Re: Philips senseo
we hebben die dingen zat liggen, krijgen wij van Philips voor service naar de klant toe.
-
- Berichten: 3040
- Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26
Re: Philips senseo
Je kan je kapotte senseo kosteloos opsturen, dan krijg je hem na een aantal weken gerepareerd terug. Bij mij was het echter zo, dat ik een oud type had (7800-serie), waarbij het vervangen rubbertje het na 2 dagen opnieuw begaf.
Ik heb wederom de klantendienst gebeld, ik meen dat die in Huissen (bij Arnhem, kan ook Duiven zijn) zitten. Ik stuurde mijn Senseo andermaal op, weer onder antwoordnummer, en had binnen 3 dagen een splinternieuw exemplaar, van het nieuwe type. Dat doet het na twee jaar nog steeds probleemloos.
Ik heb wederom de klantendienst gebeld, ik meen dat die in Huissen (bij Arnhem, kan ook Duiven zijn) zitten. Ik stuurde mijn Senseo andermaal op, weer onder antwoordnummer, en had binnen 3 dagen een splinternieuw exemplaar, van het nieuwe type. Dat doet het na twee jaar nog steeds probleemloos.
Re: Philips senseo
Mijn Sendeo was ook zo lek als een mandje.
Via Scheer & Foppe laten opsturen.
Na 16 dagen kwam er een telefoontje van Philips dat het apparaat klaar was en kon worden opgehaald bij de dealer.
Apparaat was goed gefixed.
Alles wat rubber was is vervangen, en kreeg ook gratis een nieuwe waterbak en een onderplaatje.
Ik heb geen klachten over de Philips service.
Als een apparaat na korte tijd weer stuk is gewoon weer opsturen.
Een oplossing komt er altijd en opsturen is gratis.
Vervelende is wel het gemis van het apparaat gedurende 2 a 3 weken.
Maar goed dat ik nog een filterhouder uit de tijd van Tom Poes heb liggen, en een fluitketel water is zo klaar..
Zo een filter geeft in ieder geval een vakantie gevoel
Via Scheer & Foppe laten opsturen.
Na 16 dagen kwam er een telefoontje van Philips dat het apparaat klaar was en kon worden opgehaald bij de dealer.
Apparaat was goed gefixed.
Alles wat rubber was is vervangen, en kreeg ook gratis een nieuwe waterbak en een onderplaatje.
Ik heb geen klachten over de Philips service.
Als een apparaat na korte tijd weer stuk is gewoon weer opsturen.
Een oplossing komt er altijd en opsturen is gratis.
Vervelende is wel het gemis van het apparaat gedurende 2 a 3 weken.
Maar goed dat ik nog een filterhouder uit de tijd van Tom Poes heb liggen, en een fluitketel water is zo klaar..
Zo een filter geeft in ieder geval een vakantie gevoel
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 okt 2007 12:48
Re: Philips senseo
Geachte Senseo liefhebbers,
Een aantal maanden geleden begon mijn Senseo te lekken. Na een grondig onderzoek kwam ik er achter dat het terugslagventiel / 3wegventiel was afgebroken in de boiler. Via marktplaats Ik heb een aantal gebruikte apparaten gekocht en wat blijkt? Allemaal de zelfde problemen.
Maar uiteindelijk heb ik ze allemaal weer weten te maken!
Het is nu een uit de hand gelopen hobby geworden om Senseo's te repareren.
Ik heb een eigen site die ik hier niet mag noemen.
Via deze weg heb ik een aantal Senseo koffie drinkers geholpen.
Ik hoop iedereen met deze informatie te helpen.
Jan te Delft
Een aantal maanden geleden begon mijn Senseo te lekken. Na een grondig onderzoek kwam ik er achter dat het terugslagventiel / 3wegventiel was afgebroken in de boiler. Via marktplaats Ik heb een aantal gebruikte apparaten gekocht en wat blijkt? Allemaal de zelfde problemen.
Maar uiteindelijk heb ik ze allemaal weer weten te maken!
Het is nu een uit de hand gelopen hobby geworden om Senseo's te repareren.
Ik heb een eigen site die ik hier niet mag noemen.
Via deze weg heb ik een aantal Senseo koffie drinkers geholpen.
Ik hoop iedereen met deze informatie te helpen.
Jan te Delft