LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Borisdepoes
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 apr 2004 17:29

Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Borisdepoes »

Gisteren een behoorlijk duur Philips strijkijzer gekocht (GC4310/02) en daarbij zat een plastic maatvulbeker. Deze bleek een scheur in de bodem te hebben, en dus onbruikbaar. Probleem gemaild naar Costumer Care en hun antwoord "wij adviseren u om met het hele apparaat naar de leverancier te gaan".

Dit vind ik geen service voor een apparaat voor een A-klasse-prijs.
Ze kunnen mij toch wel een maatvulbeker toesturen, of is dat teveel gevraagd? Daarvoor hoef ik toch niet met het stoomstrijkijzer naar de winkel? Echt b e l a c h e l i j k !

Zo moet het dus niet, in mijn ogen?
Wat vindt u daar nu van?

Accutron
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 dec 2005 19:32

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Accutron »

De service die Philips biedt op klein huishoudelijke apparaten is juist uitstekend. Dit is n.l een omruilgarantie. Gewoon terug gaan naar de winkel en u krijgt een compleet nieuw apparaat, de winkelier kan dan uw strijkijzer naar Philps sturen en krijgt het vergoed.

Borisdepoes
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 apr 2004 17:29

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Borisdepoes »

Als een plastic bekertje stuk is, een complete stoomstrijker omruilen?
In mijn ogen waanzin, hoor.

Accutron
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 dec 2005 19:32

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Accutron »

Dat kun je waanzin noemen maar om dan te zeggen dat de service slecht is gaat me nou net even te ver ( Nee, ik werk niet voor Philips)

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik had hetzelfde met een funcook set van Princess! In mijn steengrill-plaat zat een barst.. Ik moest met het hele apparaat terug en kreeg zo een spiksplinter nieuwe.. De oude werd opgestuurd en dat werd door geregeld door het bedrijf waar ik het gekocht had!

VanTels
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 aug 2006 23:41

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Ongelezen bericht door VanTels »

Tegenwoordig zie je het inderdaad steeds vaker.
Repareren wordt duurder dan omruilen!

ikbenik

Re: Philips strijkijzer, slechte klantenservice

Ongelezen bericht door ikbenik »

Dit vind ik geen service voor een apparaat voor een A-klasse-prijs.
Ze kunnen mij toch wel een maatvulbeker toesturen, of is dat teveel gevraagd? Daarvoor hoef ik toch niet met het stoomstrijkijzer naar de winkel? Echt b e l a c h e l i j k !
Hoe de fabrikant het ook doet, er zijn altijd mensen die lopen te ze*ken!
Het is ook nooit goed.

Gesloten