LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Krisnatoon
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2012 09:29

Philips

Ongelezen bericht door Krisnatoon »

WAARSCHUWING:

Van mijn scheerapparaat, dat 6 jaar oud is zijn geen onderdelen meer leverbaar. NA 6 JAAR!!!!

Bij koop van een Philips apparaat ben je dus na 5 a 6 jaar goed de klos!!

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Philips

Ongelezen bericht door ruud_a »

Krisnatoon schreef:WAARSCHUWING:

Van mijn scheerapparaat, dat 6 jaar oud is zijn geen onderdelen meer leverbaar. NA 6 JAAR!!!!

Bij koop van een Philips apparaat ben je dus na 5 a 6 jaar goed de klos!!
ik geef toe, dat ik mijn philips scheerapparaat al zo'n 20 jaar gebruik, net zo lang als de eerste is meegegaan, maar is het onredelijk als je na 6 jaar een keer een nieuwe moet kopen?
het zijn geen vliegtuigen, waar voor 20, 30 of 40 jaar onderdelen leverbaar blijven

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Philips

Ongelezen bericht door berndv »

Krisnatoon schreef:WAARSCHUWING:

Van mijn scheerapparaat, dat 6 jaar oud is zijn geen onderdelen meer leverbaar. NA 6 JAAR!!!!

Bij koop van een Philips apparaat ben je dus na 5 a 6 jaar goed de klos!!
Dus? Nieuwe kopen! Mijn philips tv van afgelopen december is door mijn zoontje van het tv meubel af gegooid, scherm aan diggelen, reparatie niet mogelijk, schermen worden niet meer geleverd, schandalig? Nee, dat is de huidige maatschappij. Het heet een wegwerpmaatschappij. En dat heeft echt niet alleen met het zwerfvuil te maken. Apparaten worden niet meer gemaakt, maar vervangen. En na 6 jaar geen onderdelen meer is vervelend, maar toch echt niet onoverkomelijk.

U zou nog op marktplaats naar een tweedehandse kunnen zoeken die u kunt gebruiken voor reserveonderdelen. :mrgreen:

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Philips

Ongelezen bericht door sjohie »

Wat voor onderdelen gaat het precies om? Consumables als scheerkoppen etc zijn nog wel te krijgen volgens mij, echt interne onderdelen misschien niet meer inderdaad. Voor mijn 10 jaar oude Braun synchro kan ik bijvoorbeeld nog gewoon online een kop met messenblok bestellen bij Bol.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Philips

Ongelezen bericht door olaf79 »

Krisnatoon schreef:WAARSCHUWING:

Van mijn scheerapparaat, dat 6 jaar oud is zijn geen onderdelen meer leverbaar. NA 6 JAAR!!!!

Bij koop van een Philips apparaat ben je dus na 5 a 6 jaar goed de klos!!
Type?

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Philips

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

Krisnatoon schreef:WAARSCHUWING:

Van mijn scheerapparaat, dat 6 jaar oud is zijn geen onderdelen meer leverbaar. NA 6 JAAR!!!!

Bij koop van een Philips apparaat ben je dus na 5 a 6 jaar goed de klos!!
Je kan er een nieuwe accu van een ander merk in zetten: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/251951/
Afbeelding
Op een lading 4 maanden scheren :D :D :D :D

Gesloten