LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Princess Silver Broodbakker

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
jakkemeiner
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2005 15:35

Princess Silver Broodbakker

Ongelezen bericht door jakkemeiner »

Mijn Princess Silver Broodbakker had in het begin zoveel kuren dat ik tot 2 maal toe een nieuw apparaat kreeg van IT'S; nu na ruim een jaar lang lekker brood doet het ding ineens helemaal niks meer. Na overleg met Princess het ding opgestuurd naar Princess en per kerende post een gloednieuw apparaat.
ZO KAN HET DUS OOK !!!!

Een warme douche voor Princess.

fastfood

Re: Princess Silver Broodbakker

Ongelezen bericht door fastfood »

Idd,

Maar Princess ruilt gelukkig de meeste apparatuur gewoon om voor een nieuwe.
als het garantie is

maar wel super service
mijn frituurpan doet het gelukkig heel goed

Roeldevries

Re: Princess Silver Broodbakker

Ongelezen bericht door Roeldevries »

Ik heb ook een Princess Silver broodbakmachine aangeschaft.
Doordat ik een onjuiste verhouding in mijn recept had zakte mijn brood in elkaar. Toch even naar Princess gebeld, daar kreeg ik iemand aan de telefoon die er erg veel verstand van had (dat maak je tegenwoordig bijna nooit mee) Zij gaf mij een aantal goede adviezen. Het advies waarvan zij dacht dat dat het probleem gaf( ei niet meegerekend als vloeistof) bleek ook het probleem te zijn. Maar het was voor mij een verademing dat ik zonder wachttijd of betaalnummer in één keer super geholpen werd. Hulde en een warme douche!!

RoeldeVries

Gast

Re: Princess Silver Broodbakker

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had een 2e hands Princess fiets had er wat problemen mee en kreeg een nieuwe Gazelle fiets van ze.

Niets dan lof voor deze firma.

Tanya

Re: Princess Silver Broodbakker

Ongelezen bericht door Tanya »

Mijn Princess broodbakmachine gaf na 1 1/2 jaar de geest.
Aangezien mijn man altijd alles zelf wil en kan repareren, de benodigde onderdelen bij Princess besteld.
Binnen 3 dagen alle onderdelen in huis, inclusief factuur.
Hoefde niets te betalen, hulde voor deze firma!!!

Gesloten