Ik wilde een nieuwe TV. Wij het orienterend rondje langs de TV-winkels in Roosendaal (dat zijn er gelukkig maar een stuk of 4:-)).
VERKOPER "Zeg 't 's" ("Zeg 't 's"? Wat is er gebeurd met "kan ik u helpen"?)
IK "Wat kost die TV?"
VERKOPER "Waarom?"
IK "Waarom? Ehm, misschien omdat ik 'm wil kopen?"
VERKOPER "Twee keer de helft"
IK "Twee keer de helft. En dat is inclusief korting?"
VERKOPER "Verder nog wat wat?"
IK "Kunt u de kleur van teletekst even laten zien?"
VERKOPER "Waar slaat dat nou weer op?"
(Aan het aantal kleuren kun je zien of de TV oude of nieuwe teletekst heeft. Typisch, dat een verkoper dat niet weet...).
IK "Ik krijg het idee dat u niet graag TV's verkoopt?"
VERKOPER "Wel. Wilt u deze hebben?"
IK "Ik denk dat ik maar eens winkel op zoek waar ze nog normale fatsoensnormen hebben, en waar ze nog weten dat ik geld kom brengen, en niet kom halen".
VERKOPER "Eikel" (ECHT WAAR!)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ROOSENDAAL EXPERT, DAAR WORD JE ... BEROERDER VAN?
Re: ROOSENDAAL EXPERT, DAAR WORD JE ... BEROERDER VAN?
Vreemde verhalen, meneer of mevrouw Heuvt.
Mijn ervaringen met Expert Roosendaal zijn uitermate positief. Men neemt ruim de tijd om uitleg te geven over de producten en de voor- e nadelen, en in het algemeen is deze uitleg deskundig. Men levert producten netjes en geinstalleerd thuis af (zonder extra kosten). Bij klachten over onze Philips TV is de verkoper persoonlijk bij ons thuis geweest en heeft hij, ondanks het feit dat Philips bleef volhouden dat onze klachten normaal waren en binnen de marges vielen, geregeld dat we een ander toestel konden uitzoeken. Zonder extra kosten en dat een jaar na aanschaf.
Uit ervaring weet ik dat veel verkopers in dit soort zaken vaak niet verder komen dat "apparaat A is beter dan B, want A heeft 200 watt en B maar 130", maar dit is zeker bij Expert niet het geval.
Mijn ervaringen met Expert Roosendaal zijn uitermate positief. Men neemt ruim de tijd om uitleg te geven over de producten en de voor- e nadelen, en in het algemeen is deze uitleg deskundig. Men levert producten netjes en geinstalleerd thuis af (zonder extra kosten). Bij klachten over onze Philips TV is de verkoper persoonlijk bij ons thuis geweest en heeft hij, ondanks het feit dat Philips bleef volhouden dat onze klachten normaal waren en binnen de marges vielen, geregeld dat we een ander toestel konden uitzoeken. Zonder extra kosten en dat een jaar na aanschaf.
Uit ervaring weet ik dat veel verkopers in dit soort zaken vaak niet verder komen dat "apparaat A is beter dan B, want A heeft 200 watt en B maar 130", maar dit is zeker bij Expert niet het geval.
Re: ROOSENDAAL EXPERT, DAAR WORD JE ... BEROERDER VAN?
Als ik zo'n iemand alsjouw heuvt, in de winkel krijg, help ik je ook niet graag. Volgens mij ben je zo'n urineklant die je liever kwijt bent dan rijk.
Re: ROOSENDAAL EXPERT, DAAR WORD JE ... BEROERDER VAN?
De laaste zin van dit verhaaltje slaat denk ik op de persoon die iets wil kopen.
Of er bestaan in Rosendaal geen goede winkels alleen in het dorp 30 km verder, waar volgens dit verhaal de ****** wonen.
Of er bestaan in Rosendaal geen goede winkels alleen in het dorp 30 km verder, waar volgens dit verhaal de ****** wonen.