LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung ecco bubble wasmachine weer kapot. voor 3e keer
Samsung ecco bubble wasmachine weer kapot. voor 3e keer
Helaas is onze samsing eccobubble (type WF705E5SP4W/EN) wasmachine voor 3e keer kapot. Vorig jaar hebben ze onze wasmachine omgeruild voor nieuwe en nu is deze ook weer kapot en weer met dezelfde klacht... was komt er nat uit en hij blijft tijdens centrifugen maar langzaam draaien terwijl hij amper half gevuld is en wij zijn niet de enige met deze klacht... zie google. Wij zijn deze wasmachine spuug zat en we willen nu het liefst een andere merk wasmachine of geld terug. Is toch niet normaal dat deze voor 3e keer defect is terwijl hij soms nog geen 2 keer per week aanstaat. Wij hopen dat samsung ons tegemoet wil komen en ons passende oplossing gaat bieden want wij hebben er geen vertrouwen meer in onze wasmachine. Bij eerste klacht moesten we bijna 2 weken wachten dat er iemand kwam na aantal beloftes maar we werden na melding door mediamarkt alsmaar niet terug gebeld waardoor we van mediamarkt een nieuwe kregen maar nu is die nieuwe binnen garantie termijn al voor 2e keer kapot. Nu zitten we weer zonder goed werkende wasmachine en balen hier nu goed van en we hopen dat samsung ons begrijpt dat wij klaar zijn met onze ecco bubble. Mediamarkt heeft vorige week de klachten weer doorgespeeld en we wachten nog op reactie van samsung en hoop dat het niet weer 2 weken duurt zoals de vorige keer. Ps natuurlijk gaat er bij elk merk wel iets kapot maar in ons geval gebeurt dit wel erg vaak in korte tijd terwijl apparaat gemiddeld maar 1 soms 2 keer per week gebruikt wordt. Dus vertrouwen is volledig weg. Enne verder zijn we erg tevreden over onze samsung phones tablet en smart tv maar liever geen witgoed van samsung meer.
Laatst gewijzigd door btzwolle op 26 okt 2015 21:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Samsung ecco bubble wasmachine weer kapot. voor 3e keer
Je moet niet bij Samsung zijn, maar bij de media markt.
Klopt niet helemaal. Mediamarkt wou ons geld wel terug geven of andere wasmachine geven maar dan eerst goedkeuring van samsung. Dit is nu kwestie of samsung ons wil verlossen van onze ecco bubble. Vorige keer bij eerste storing wel 2 weken gewacht op reactie en mediamarkt heeft ons ook goed geholpen en meermaals weer klacht doorgegeven en toen ook reactie uitbleef heeft mediamarkt zelf actie ondernomen en ons nieuwe gegeven maarja zoals ik al schreef... die is nu ook voor 2e keer kapot. Dus we hopen op oplossing van samsung en zij ons geld terug wil geven omdat we na al die problemen geen vertrouwen meer hebben in onze ecco bubble wasmachine en hopend dat samsung ons hierin kan begrijpen. We willen hoofdstuk eccobubble graag afsluiten.
Toch heb jij alleen met media markt te maken. De rest is iets tussen de media markt en Samsung.
inderdaad, MM kan jullie gewoon het geld teruggeven, daar is helemaal geen toestemming voor nodig. de rest kunnen ze zelf onderling regelen met samsung.
Oke bedankt voor reactie. Dit wordt dan kastje naar de muur... dan hoop ik dat mediamarkt hier mee leest en ons tegemoet wil komen.
-
Klachtenkompas is MM aanwezig en kom je vaak tot bevredigde oplossing.btzwolle schreef:Oke bedankt voor reactie. Dit wordt dan kastje naar de muur... dan hoop ik dat mediamarkt hier mee leest en ons tegemoet wil komen.
Prijs U gelukkig , er zijn niet veel consumenten die tevreden zijn met een samsung.btzwolle schreef:. Enne verder zijn we erg tevreden over onze samsung phones tablet en smart tv maar liever geen witgoed van samsung meer.
Kijk alle forums er maar op na, Koreaanse bende , geldt ook voor LG , White Night en die andere Koreaanse en Chinese troep.
Die smart TV's van Samsung zijn ook bagger , na een jaar of 5-6 geven die ook de geest.
Blijft Koreaanse troep , maar ja , lekker goedkoop he...
Een Miele van een jaar of 10-12 op MP voor 100 euro is altijd beter dan een nieuwe Samsung ecotrouble
waar de werking discutabel is.
Ik ben toch best tevreden met mijn Samsung wasmachine en droger. En met mij vele consumenten, gezien de vele positieve recensies die er te vinden zijn.
Inmiddels monteur geweest en is nieuwe moederbord (printplaat) vervangen. Na 3e storing komt er vast een 4e. Gelukkig nog jaar garantie.
In het begin heel blij met deze grote wasmachine. Tot de afgelopen week, trommel maakte gigantisch herrie.. monteur om advies gevraagd. Niet meer te reparenen. Wat nu ? Deze machine is nog geen 5 jaar oud!! Ongelovelijk. Trommelophanging stuk en het kan niet eens voor een normale prijs gerepareerd worden. Voor mij nooit meer een Samsung! Ik vind dat een wasmachine bij normaal gebruik zeker minimaal 8 jaar mee moet gaan.Moneyman schreef:Ik ben toch best tevreden met mijn Samsung wasmachine en droger. En met mij vele consumenten, gezien de vele positieve recensies die er te vinden zijn.
0 Reacties Reageer op deze review
Totaal score
6,6
Wasresultaat 8
Mogelijkheden 8
Gebruiksgemak 8
Vormgeving 8
Duurzaamheid 1
Tijger59
06-08-2015
Product een jaar of meer in bezit
We hebben deze machine gekocht op 2-1-2012 en steeds prima gewassen. Maar opeens bleef hij steken als hij met centrifugeren begon. Een plaatselijke witgoedfirma gebeld voor een servicemonteur. Deze kwam de volgende dag en constateerde de lagers kapot waren. Het betreffende onderdeel (achterstekuip met lagers) bleek niet meer leverbaar te zijn?!? Hoe is dit toch mogelijk meneer Samsung! Contacct opgenomen via live chat met Samsungservice om een beroep te doen op de coulanceregeling. Na 50 minuten de sessie maar afgesloten. Er moet eerst een Samsungmonteur komen, kozen moet je zelf betalen en krijg je niet terug, ook niet in geval van coulance. De monteur beoordeelt de storing en doet ook een uitspraak over de hoogte van de eventuele coulance. Dit schiet niet op dus en voorlopig kun je niet wassen. Dezelfde dag nog naar de plaatselijke witgoedfirma gegaan -Witgoed Verhagen in Valkenswaaard; goed advies gekregen en uitstekend geholpen; kregen nog 30,- euro terug van de 45,- die we voor de servicemonteur hadden betaald. Nooit geen Samsung meer.
Heel kieskeurig ( en andere forums)staat vol met deze ellende , deze reviews zijn maar
het topje van de ijsberg.